7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    larsoostveen

Na itunes update 10.1.1 library kwijt?

help!
    na t updaten op 3jan2011, naar itunes 10.1.1 werd er GEEN library gevonden, dus heb ik een ‘previous library’ moeten aanklikken, die werd ingeladen…waardoor ik nu met een bibliotheek zit van juli 2010, wat te doen? itunes opnieuw installeren en of alle andere music bestanden erin slepen? dank

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    larsoostveen

ik wist niet waar ik die huidige library kon vinden…dus heb ik de laatste datum genomen van de 5 libraries die in previous libraries stonden…weet jij of ik die nog kan vinden?

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    larsoostveen

ja daar staan wel alle mappen inderdaad! zal ik itunes programma deleten, dan opnieuw gaan downloaden en dan vraagt ie om library, en dan die map erin slepen?? je kan me skypen op larsoostveen als dat handiger is qua uitleggen etc, dank!

Inactief
    Anoniem

Moderator
    Pete.Z

Titel even aangepast.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.