3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    macaddict101

iTunes UI rebooten/herstellen

Hallo,

Ik heb op dit moment iTunes op de achtergrond draaien zodat ik wat muziek kan luisteren terwijl ik oefeningen programmeren maak.
    Om van venster te wisselen gebruik de expos├ę feature door met 4 vingers te swipen … maar plots minimaliseert het iTunes venster tot voorbij de grenzen van het mogelijke: Het coverflowdeel (in coverflowmode) is niet meer zichtbaar en ook de lijst muziek verdwijnt helemaal, enkel de kolom met afspeellijsten is er nog.

Ik probeer het venster weer open te trekken … de nummerlijst komt weer te voorschijn maar het coverflowschermpje is weg en de kolomhoofdingen staan niet op de juiste plaats. Wanneer ik de iTuneskolom (met ping ed) openzet, dan is het geen gewoon additioneel kolommetje meer maar neemt het de volledige oppervlakte van de nummerlijst in.

Iemand een idee hoe ik de UI van iTunes kan rebooten/herstellen?

Ik heb al geprobeerd van mijn Mac opnieuw op te starten … maar dat heeft geen resultaat.
    Als ik een nieuwe bibliotheek aanmaak, dan kom ik dit probleem dit niet meer tegen, maar wanner ik terug overschakel naar de kaduke bibliotheek blijft het probleem zich voordoen.

Macaddict101

Bijdrager
    Robin H.

Je zou eens kunnen proberen om bovenin een andere layout te kiezen en vervolgens weer terug te gaan naar de coverflow layout.

Bijdrager
    macaddict101

Dat heb ik reeds geprobeerd … geen resultaat …

Ik heb iTunes al eens verwijderd (via deze handleiding) en opnieuw ge├»nstalleerd … hiermee is het me gelukt om de iTunes sidebar (met ping ed) te herstellen. Maar bovenaan heb ik nog steeds die kolomhoofdingen die fout zijn.

alvast bedankt

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.