6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Mac-Ed

(iTunes) Top zoveel lijsten maken OPGELOST

Ik heb eindelijk mijn complete cd collectie digitaal en wil nu een aantal leuke lijstjes samenstellen, zoals bijvoorbeeld de Kink 1300 lijst ( http://www.kinkfm.com/kink1300 ). Alle nummers in het mapje gooien gaat uiteraard perfect, maar de nummering blijft de nmmering houden van wat hij op de CD had. Je krijgt dus een lijst met 2,5,3,6,1,3,4 als ik de volgorde van de lijst aanhoud. Nummers wijzigen in 1,2,3,4… kan maar haalt de volgorde van de CD’s overhoop.

Is hier een oplossing voor welke ik over het hoofd zie ?? (zal wel weer…)

Bijdrager
    macjk

je kan ze alle 1300 een tracknummer geven als je even niks te doen hebt en de cd nummers dan weglaten dat zou moeten werken alleen wel een …..klus

Bijdrager
    iJoost

Je kunt de volgorde gewoon door omhoog en omlaag slepen bepalen binnen een afspeellijst.

Bijdrager
    Pieterr

En in de afspeellijst de linker kolom (met nummers) selecteren als sorteer keuze.

Bijdrager
    Mac-Ed

Alvast bedankt voor de snelle reacties. Ga weer even “vogelen” !!

Bijdrager
    Mac-Ed

Uitgevogeld ! Zoals al gedacht een simpele oplossing. Met de album art ervoor geeft hij de volgorder 5,3,7,3,5,.. aan. Verberg ik deze d.m.v. het pijltje, dan krijg ik een mooie lijst met de nummertjes 1,2,3,4,…..

Dus uiteraard was het weer iets simpels !!
    In ieder geval allemaal bedankt !!!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.