3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    vogel

iTunes synchroniseren, hoe doen jullie dat?

Ik ben vaak op pad met mijn laptop en wil graag snel dingen kunnen afspelen in les- en studiosituaties. Lang niet altijd heb ik m’n iPod bij me en m’n telefoon is niet echt handig om hiervoor te gebruiken (kleiner scherm, telefoon kan afgaan). Nu wil ik graag iTunes hetzelfde hebben als op m’n iMac en gebruik tot nu toe Chronosync om de muziek en bibliotheek te syncen.
    Kan me niet aan de indruk onttrekken dat beide Macs dit verwarrend vinden…
    Ook keren er vaak nummers terug die ik niet in iTunes wil hebben. Ik gooi ze weg, aan beide kanten, en toch komen ze bij het syncen terug. Ik wil dus een methode gebruiken om beide Macs in sync te laten lopen zonder dat ik daar Chronosync voor nodig heb.

M’n bieb bevat iTMS muziek, eigen cd’s, in andere stores aangeschafte muziek en (torrent) downloads. Ik weet niet in hoeverre Apple wil dat het alleen maar iTMS aangeschafte muziek is en wat voor invloed het heeft op syncen.

Inactief
    Anoniem

Sync je de complete iTunes map of alleen de map wear de muziek in stat?

Het lijkt me als je de complete map iTunes synced je deze problemen niet kan hebben.

NB Ik vermoed dat er betere manieren zijn om jouw probleem op te lossen maar het simpelweg heen en weer kopiëren van de (complete) iTunes map zou m.i. gewoon moeten werken.

Bijdrager
    vogel

Ik synchroniseer /users/XXXXX/music/iTunes, dus de hele map. Ook komt iTunes op beide Macs regelmatig met een fout 4002 van de iTunes store.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.