3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    eatualive

Itunes synced liedje terwijl niks is geslecteerd

Ik heb een vervelend probleem. Ik wil wat muziek syncen met mijn iPhone en dit gaat niet omdat mijn geheugen vol zit.
    Nu heb ik alle afspeelijsten en artiesten uitgevinkt bij de sync voorkeuren bij muziek. En nog steeds wil hij 460 liedjes syncen met mijn iPhone.

Iets zit dwars binnen itunes waardoor hij denk dat ik 460 song wil syncen echter staan deze niet in de lijst aangevinkt.
    Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb al de iPhone herstart en alle updates binnengehaald. Ook itunes heb ik herstart maar niks helpt.
    Daarnaast kan ik niks vinden op internet.

Bijdrager
    Beech

Ik zou eerst je geheugen eens leeg maken. Maar alle gekheid op een stokje, als je iPhone geen ruimte meer heeft is het toch logisch dat er problemen ontstaan ? Waarschijnlijk staat er iets te wachten. Ik zou eerst de iPhone eens opruimen.

Bijdrager
    eatualive

Eindelijk probleem opgelost, op een of andere manier heeft hij manual selected song. Muziek die ik nooit zou syncen with mijn telefoon.
    Als ik naar alle songs syncen ga dan staat daar een hele lijst van de 460 songs. Na verwijderen is alles ok.

Ik vind het heel vreemd dat zoiets geactiveerd staat. Nouja probleme opgelost.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.