11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    bart1971

iTunes store opent niet meer

Ik heb een probleem met de music store, die kan ik na een update niet meer geopend worden. Daarom wilde ik proberen iTunes opnieuw te installeren. Nu ik iTunes heb weggegooid lukt het me niet om te herinstalleren; iedere keer als ik het probeer met het installatieprogramma kan ik met geen man of mogelijkheid de pakketnamen aanvinken, met als gevolg een boodschap waarin staat dat ik niks kan installeren… Help!

Bijdrager
    a la Mac

Rechtermuisknop –> Toon pakketinhoud –> Contents –> Archive.pax.gz en slepen maar;)

Bijdrager
    Nikita

Even voor de duidelijkheid; Probeer je iTunes te installeren vanaf de originele OSX dvd? Zo ja, download de nieuwste versie vanaf de site van Apple. Versieverschillen willen nog wel ’s problemen geven.
    Anders zou ik het eerlijk gezegd ook niet weten :P

Bijdrager
    bart1971

Ok het is me nu gelukt via het openen van de pakketinhoud. Ik ben wel mijn instellingen kwijt maar da’s niet erg.. MAAR… de iTunes store doet het dus nog steeds niet:(

Bijdrager
    Esquare
    ”bart1971″

Ok het is me nu gelukt via het openen van de pakketinhoud. Ik ben wel mijn instellingen kwijt maar da’s niet erg.. MAAR… de iTunes store doet het dus nog steeds niet:(

Zit je bij Wanadoo of Euronet, soms? Daar zijn problemen mee. Zoek maar even op dit forum.
    Overigens is het opnieuw installeren van een programma zelden de juiste oplossing.

Bijdrager
    Nikita
    ”bart1971″

Je bent niet de enige die geen verbinding kunnen krijgen met de iTMS, daar zijn al enkele draadjes over. Beetje vreemd vind ik het wel, want hier werkt ‘ie gewoon… Net zoiets als met de filmtrailers in Front Row…

@ Esquare: Ik zit ook via Wanadoo (Cable) :|

Bijdrager
    Esquare
    ”Nikita”

@ Esquare: Ik zit ook via Wanadoo (Cable) :|

Best mogelijk, maar bij (veel?) andere Wanadoo-gebruikers werkt het gewoon niet:
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=75386

De kans lijkt me dan ook vrij groot dat Bart bij deze groep zit. :|

Bijdrager
    bart1971

Ik zit inderdaad bij Euronet. Maar na het herinstalleren doet de Music Store het tóch weer wel:)
    Hopelijk blijft dat zo!

edit: hij doet het toch weer niet:(

Bijdrager
    Napsju

Lijkt me dat het hier wel eens mee te maken kan hebben.

Bijdrager
    Esquare
    ”Napsju”

Lijkt me dat het hier wel eens mee te maken kan hebben.

Dat lijkt mij niet: die dienst werkt sinds gisteren weer. En bovendien doet de iTMS het bij de meeste gebruikers ook gewoon.

Bijdrager
    Oppie

En herinstalleren van programma’s igv problemen heeft niet veel zin.
    Er zijn veel betere (simpeler èn sneller) manieren voor troublshooting/oplossing; deze komen vaak langs op dit forum.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.