9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    anthony0031

iTunes store ontvangstbewijs

Ik realiseerde me zonet dat ik sinds 15 oktober van mijn aankopen in de iTunes store of de Mac app store geen ontvangstbewijzen meer krijg. Hebben jullie dat ook, of is er ergens bij mij een vinkje o.i.d. verdwenen, waardoor ik ze niet meer krijg. Kan niets vinden in mijn iTunes account of in iTunes zelf…

Geblokkeerd
    HereIsTom

Nee hier krijg ik sinds die tijd ook geen ontvangstbewijzen meer van mijn aankopen in iTunes.

Bijdrager
    basbrouwers

Mss stond het ergens in de nieuwe voorwaarden;)

Bijdrager
    Melbuuln

Mijn laatste ontvangstbewijs was op 13-11-2011.

Bijdrager
    Qmagic

mijn laatste aankoop was op 23-12-2011 in iTunes, en nog gewoon een mail ontvangstbewijs ontvangen.

Bijdrager
    Humbug

Ik heb afgelopen week nog een paar aankopen gedaan en daarvan keurig ontvangstbewijzen ontvangen, de laatste kwam gisteren.

Bijdrager
    leopard

Een 3 tal dagen geleden nog enkele aankopen gedaan en gisteren nog ontvangstbewijzen ontvangen.

Bijdrager
    justhan

Ook hier gewoon ontvangstbewijzen mogen krijgen.

Bijdrager
    Melbuuln

Dacht dat ik de laatste ontvangstbevestiging had gekregen op 13-11-2011 maar vond in de prullenbak (Mail) de ontvangstbevestigingen van 14-12-2011 en 24-12-2011.
    Als ik de zoekopdracht iTunes geef in Mail dan vindt die alleen die van 13-11-2011 terwijl 14-12 en 24-12 de zelfde naam hebben.

iTunes is niet aangemerkt als spam ?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.