8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    ququlequ

iTunes Store Netherlands…?

klopt het dat wij, mensen uit Nederland, alleen dingen kunnen aanschaffen uit te iTunes store uit Nederland? Als ik met mn iPhone namelijk een programma wil downloaden verteld hij mij: Uw account is slechts geldig voor aankopen in de iTunes Store Netherlands…zie ik een instelling over het hoofd ofzo….of hebben wij gewoon niet te beschikking over zoveel programmaatjes?

Bijdrager
    iJoost

Ja.

Bijdrager
    Raridder

Via eBay kan je redeemcards kopen voor de US store. Zo kan je daar ook een account aanmaken. Heb ik ook gedaan voor Frankrijk en de US.

Bijdrager
    Nikita

Als het goed is, gaat o.a Neelie Kroes er voor zorgen dat inwoners van de EU bij elke iTunes (App) Store kunnen kopen. Het is namelijk wettelijk geregeld dat er vrij verkeer van mensen, goederen en diensten is binnen de EU en momenteel houdt Apple zich daar niet aan…

Inactief
    Anoniem

als je gratis dingen wil zoals : gratis apps.
    dan kun je gewoon een acount aanmaken zonder credit kaart gegevens.

Bijdrager
    ququlequ

Hij zegt nu bij alles wat ik de appstore aanklik dat die voor mij niet verkrijgbaar is, zelf dingen die ik al een keer heb gedownload! Ook doen al mijn gedoenloade pogjes het niet meer. Als ik je aan klik word mn beeld zwart en springt ie weer terug naar mn begin scherm:s

Bijdrager
    ququlequ

ben ik nou echt de enige die geen progammatjes kan instaleren op zn iphone? wat ik maar probeer ik krijg het niet meer voor elkaar!!! de programmatjes die ik heb, hebben het ook niet meer gedaan.

Bijdrager
    RobinZwama

Ik had hetzelfde probleem en na een zoekactie op Google vond ik alleen deze post en 1 op tweakers, zonder concrete antwoorden.

Ik had hetzelfde probleem met zowel de iphone als de touch; probleem is opgelost als je de iphone of je touch aansluit op itunes en alleen de landinstelling van je itunes store verandert. (itunes store selecteren, naar beneden scrollen en daar ‘mijn store’ op het juiste land zetten.)

het kromme is dat je niet hoeft te synchroniseren om dit aan te passen..

(in tegenstelling tot wat onderaan dit artikel staat.)

probleem doet zich bij mij voor met zowel versie 2.2 en 2.1

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.