4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Ratz

iTunes store en beveiliging van nummers

Ik heb een ticket gekregen met wat tegoed om bij de iTunes te spenderen. FF accountje aanmaken enzo.
    Bij de algemene gebruiksvoorwaarden staat o.a. dat je de songs op maximaal 5 computers mag zetten, 7x mag branden etc.

Nou heb ik mijn hele CD collectie in iTunes gegooid en een hoop gedowload (via nieuwsgroepen dus aub geen comment over illegaal ezo> dat is het dus niet).

Het is toch niet zo dat met die algemene voorwaarden die shit voor je hele collectie gaat gelden? Dat zal helemaal lekker wezen dat ik mijn 50Gb aan songs ineens aan banden heb liggen doordat ik een paar nummertjes heb gekocht.
    Snap je wat ik bedoel? Ik geloof het niet….. maar weet het ook niet 100% zeker dus gooi ik het ff in de groep!
    Have a nice weekend!

Bijdrager
    Sentitel

Ik snap wat je bedoeld, en het gaat alleen om de nummers die je in de iTunes store hebt gekocht.

Bijdrager
    KingAchille

Inderdaad. iTunes kan toch geen nummer opclaimen die je zelf op cd al gekocht hebt. Je gaat geen 2 keer betalen voor een liedje… Dat zou pas dom zijn…
    Mvg,

Bijdrager
    t-kom

en sterker nog die voorwaareden zijn gedeeltelijk verouderd.
    Quote van de apple site

”Apple”

Swingen maar!
    Je kunt de nummers die je koopt zo vaak je maar wilt op een cd branden, op een ongelimiteerd aantal iPods afspelen en op wel 5 gemachtigde computers beluisteren. Voor slechts € 0,30 meer per nummer beschik je over iTunes Plus-nummers die worden aangeboden in de hoogwaardigere 256-Kbps AAC-codering – twee keer de standaard bitsnelheid – en zonder DRM (digital rights management), dus zonder verdere beperkingen. Dat betekent dat je deze muziek op je iPod en andere digitale muziekspelers kunt afspelen, en op een onbeperkt aantal computers.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.