14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    sanders1515

iTunes store & CLICKANDBUY

ik heb een acount bij clickandbuy om nummers te kopen in de itunes store, hierbij kan je op de site van click and buy instellen of je een limit wilt, dit heb ik gedaan. het limiet wat ik heb ingesteld is 0,01 euro per maand. nu heb ik een nummer proberen te kopen in de store (van 0,99 euro) en het ging gewoon ,, hoe kan dit? en waar word het geld dan afgeschereven?

alvast bedankt

Sander

Bijdrager
    Nikita

Wordt afgeschreven van je bank / giro rekening.

Bijdrager
    sanders1515

waar is dat limiet dan voor?

Bijdrager
    Nikita

Geen idee… Heb er ook niet eerder van gehoord. Misschien protesteert Click and Buy later wel. Je kan namelijk ook prima dingen kopen vanaf de iTS als je onvoldoende saldo hebt… C&B schiet namelijk als het ware het bedrag voor aan de iTS.

Bijdrager
    bekhof

Doe dit zelf ook via Click and Buy (ik wil gewoon geen creditcard) en ik heb er gewoon goede ervaringen mee. Slechts één keer per maand wordt er afgeschreven, of je nu 99 cent moet betalen of 20 euro, alles gaat vlot. Geen problemen…

Maaruuhhhh…. nu kan rekenen misschien niet mijn sterkste vak zijn, maar met een limiet van 0,01 euro per maand zul je niet ver komen… Die limiet kun je instellen, om te voorkomen dat je in je enthousiasme wat teveel besteed. Zo kun je ook een limiet stellen aan het bedrag dat je rood mag staan bij je bank. Maar als één nummer je al 99 x je limiet kost… lijkt mij niet erg slim!

Bijdrager
    eMacPaddy

ik heb het een keer gedaan en later probeerde Firstgate het bedrag af te schrijven wat hun schijnbaar niet lukte, terwijl mijn saldo voldoende was.
    Ik kreeg niet eerst een herrinnering of zo. Nee, men begon gelijk te dreigen met deurwaarderskosten etc,…(ging geloof ik om maar 1 nummer)
    Heb hun in niet mis te verstane bewoordingen laten weten dat ik hier niet van onder de indruk was en ben nooit meer met hun in zee gegaan.

Bijdrager
    LEXY
    ”Sander_mac”

ik heb een acount bij clickandbuy om nummers te kopen in de itunes store, hierbij kan je op de site van click and buy instellen of je een limit wilt, dit heb ik gedaan. het limiet wat ik heb ingesteld is 0,01 euro per maand.

Sander

Sorry maar ik begrijp er geen moer van. Waarom open je een account om nummers te kopen en stel je vervolgens een limiet in van 0,01 €? Dat betekent dat je één keer in de 99 maanden een liedje kunt kopen?! :baby:

Bijdrager
    J.

Mischien wou hij het gewoon eventjes proberen en dacht hij van goh, laat ik die limiet maar eens uittesten zodat je later niet voor verassingen komt staan als je torenhoog boven je limiet zit. Kwestie van geen blind vertrouwen te hebben zeker:)

Bijdrager
    JDVM

Of misschien zodat ‘ie geen nummers gaat kopen, maar alleen album art downloadt?

Bijdrager
    sanders1515
    ”Jurriaandvm”

Of misschien zodat ‘ie geen nummers gaat kopen, maar alleen album art downloadt?

dat is precies de reden waarvoor ik een acount genomen heb! maar die limiet slaat dus nergens op…

Bijdrager
    LEXY
    ”Sander_mac”

ik heb een acount bij clickandbuy om nummers te kopen in de itunes store,
    Sander

Niet meer jokken dan hè…!!!:P

Bijdrager
    sanders1515

dat had ik alleen neergezet dat het duidelijk werd:wink:

Bijdrager
    sanders1515

maar weet iemand nou waarvoor dat limiet is?

Bijdrager
    LEXY

Nee, mar ik hou ook niet van limieten…:lol:

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.