-
Q:
iTunes Store: alles onder elkaar
Als ik in iTunes (12.3 / Mac OSX El Capitan / iMac 27 Retina) naar de pagina van de iTunes Store klopt de layout van de pagina niet meer. Alles staat onder elkaar en de rest van het scherm blijft wit. Bij het laden van de pagina zie je hem een fractie van een seconde zoals hij hoort te zijn en vervolgens staat alles onder elkaar.
Verversen helpt niet. Heb ook iTunes al een keer opnieuw geïnstalleerd zonder succes.Iemand een idee?
Het ligt overigens niet aan El Capitan of aan jou(w Mac), maar puur aan iTunes en/of Apple. Heel veel mensen hebben er last van. Aangezien de data van de Apple servers komt, vermoed ik dat Apple iets in de Store aan het veranderen is, maar nog niet alles goed heeft gedaan (so what else is new, lately).
InactiefAnoniem13 oktober 2015 om 12:22Bij mij leek het probleem ook niet opgelost, maar toen heb ik het volgende gedaan:
1) iTunes gestopt
2) iTunes heropend in bijv. de Mijn Muziek of Mijn Apps pagina
3) Voorkeuren -> geavanceerd -> cache opnieuw instellen
Daarna bleek de store wel weer normaalDankjewel Lodewijk_Ramon. Jouw oplossing heeft mijn probleem ook opgelost!
Het zit hem er inderdaad waarschijnlijk in dat je de cache opnieuw moet instellen terwijl je op de Mijn Muziek of Mijn Apps pagina staat.
Ik had de afgelopen dagen al een paar maar de cache opnieuw ingesteld, echter zonder resultaat.
Nu, met jouw methode, is het probleem opgelost. Dank!
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.