16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:

    Bijdrager
    MacKnarf

    iTunes Store: alles onder elkaar

    Als ik in iTunes (12.3 / Mac OSX El Capitan / iMac 27 Retina) naar de pagina van de iTunes Store klopt de layout van de pagina niet meer. Alles staat onder elkaar en de rest van het scherm blijft wit. Bij het laden van de pagina zie je hem een fractie van een seconde zoals hij hoort te zijn en vervolgens staat alles onder elkaar.
    Verversen helpt niet. Heb ook iTunes al een keer opnieuw geïnstalleerd zonder succes.

    Iemand een idee?


    Bijdrager
    Japii

    Heb ik ook……geen idee waarom


    Moderator
    Night

    Het ligt overigens niet aan El Capitan of aan jou(w Mac), maar puur aan iTunes en/of Apple. Heel veel mensen hebben er last van. Aangezien de data van de Apple servers komt, vermoed ik dat Apple iets in de Store aan het veranderen is, maar nog niet alles goed heeft gedaan (so what else is new, lately).

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door  Night.

    Bijdrager
    Japii

    bij voorkeuren ..geavanceerd even de cache opnieuw instellen daarna was het weer oké


    Moderator
    Night

    Dat was het eerste dat ik gedaan heb – zonder resultaat –


    Bijdrager
    Japii

    Heb ook nog de lokatie map iTunes Media hersteld.


    Moderator
    Night

    u-uh… nope


    Bijdrager
    MacKnarf

    @Jappii Heb ik beide gedaan, echter zonder resultaat. Op mijn laptop ziet alles er prima uit, alleen op de iMac gaat het fout.


    Bijdrager
    Japii

    Ja dan weet ik het ook niet meer…..misschien ff opnieuw inloggen of ff iMac uitzetten.


    Bijdrager
    Ziegler

    Ik heb hetzelfde probleem. Toch toevallig.


    Bijdrager
    PiTTS

    Heb precies hetzelfde issue. Ook hier cache hersteld maar zonder effect.:(

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door  PiTTS.

    Moderator
    Night

    Bij degenen bij wie het probleem is opgelost: Gelukkig voor jullie. Voor de rest: maar even wachten tot Apple zijn zaakjes (weer) voor elkaar heeft.


    Bijdrager
    Lodewijk_Ramon

    Bij mij leek het probleem ook niet opgelost, maar toen heb ik het volgende gedaan:
    1) iTunes gestopt
    2) iTunes heropend in bijv. de Mijn Muziek of Mijn Apps pagina
    3) Voorkeuren -> geavanceerd -> cache opnieuw instellen
    Daarna bleek de store wel weer normaal


    Bijdrager
    MacKnarf

    Dankjewel Lodewijk_Ramon. Jouw oplossing heeft mijn probleem ook opgelost!

    Het zit hem er inderdaad waarschijnlijk in dat je de cache opnieuw moet instellen terwijl je op de Mijn Muziek of Mijn Apps pagina staat.
    Ik had de afgelopen dagen al een paar maar de cache opnieuw ingesteld, echter zonder resultaat.
    Nu, met jouw methode, is het probleem opgelost. Dank!


    Moderator
    Night

    Er blijkt nog een makkelijkere oplossing:

    Scroll binnen iTunes helemaal naar onder, klik op de landenvlag en selecteer een willekeurig ander land. De Store is nu weer normaal. Herhaal dezelfde stap nogmaals om de Store weer op “Nederland” te zetten.


    Bijdrager
    SandsOfArrakis

    Bedankt voor de tip Night. Land veranderen en daarna weer terug zetten naar Nederland werkt hier.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.