-
Je kunt een click and buy account nemen, waarbij je met iDeal kunt betalen. ITunes rekent dan gelijk af. Je dient er wel voor te zorgen dat je wat cash op je click and buy account hebt, alvorens je het een en ander aanschaft. Mocht dat niet het geval zijn, dan rekent click and buy gelijk 15 euro kosten aan je account.
schop
Vandaag heb ik geprobeerd voor iemand anders een account aan te maken en liep tegen dit probleem aan. Toen ik mijn eigen account aangemaakt heb, had ik nog de keuze “geen” bij creditcards. Dat kan tegenwoordig dus niet meer.
Het lijkt erop dat je ook een code kunt invullen van zo’n giftcard, en dan daarmee een account kunt aanmaken.
Betekent dit dus dat je per se minimaal 15 euro moet investeren als je een paar apps wilt downloaden? Strikt genomen is het dus niet meer mogelijk om uitsluitend gratis apps te gebruiken en ben je gedwongen om ook betaalde apps te kopen (aangenomen dat je geen creditcard hebt)?
Dat geeft mij best een bittere nasmaak aan het toch al niet zo frisse Apple
tja, ik weet dat het criminelen zijn, zodra je 1 seconde te laat bent met betalen, betaal je al 15 euro onkosten… maar toch reuze handig zo af en toe, mocht je niet beschikken over een creditcard….
Ik weet niet op welk feit dit wordt gebasseerd hoor maar ik heb geen enkele negatieve ervaring met click & buy. Als je gewoon zorgt dat het automatisch wordt afgeschreven is er niets aan de hand tenzij je natuurlijk niets op je rekening hebt staan…
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.