7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Woutwo

iTunes start zomaar op en speelt muziek af

Hallo iedereen,

Ik heb nu bijna een jaar lang een iMac met Mac OSX Snow leopard 10.6.4 erop staan, en ik loop ineens tegen een probleem op.

iTunes start net zoals normaal op bij het opstarten van de computer, en wanneer ik een iPod aansluit. Echter gaat iTunes soms ineens muziek afspelen. Dit gebeurt elke 5 – 10 minuten en na 2 – 30 seconden stopt het weer.

Het uitzetten van de iTunes widget helpt niet, en het stoppen van iTunes werkt ook niet, omdat hij dan ineens opstart en dan gaat afspelen.

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?

Groeten,

Wouter

Bijdrager
    Pieterr

Heb je een handige tool geinstalleerd die bepaalde acties koppelt aan het afspelen van een muziekje?

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Staat iTune bij je opstart onderdelen? Heb je een Magic Mouse met BetterTouchTool? Zo ja, dan kan de optie ‘Play iTunes’ aan staan in BTT.

Bijdrager
    Woutwo

Geen van het bovenstaande heb ik op de computer staan;)

Bijdrager
    they

Heb je een iemand toegang gegeven tot je itunes via zijn iphone/ipad/ipod met remote app? Ik liep soms te fucken met huisgenoten door soms ineens muziek op te starten bij iemand :lol:.

Bijdrager
    Yaris

Hetzelfde probleem staat beschreven in iTunes keeping turn on automatically:

Today I turned on my computer and iTunes turned on automatically and started to play and even if I turn it off after a few minutes iTunes turns on automatically again and starts to play.

En de oplossing is:

I don’t have any third-party apps for iTunes or widgets. What I did after reading other posts was to change my password on the administration account. An other thing I did was to boot with the installer DVD and with Disk Utility repair system permissions. Until now it is working.

Als dat niet helpt lees dan het draadje iTunes 9 starts automatically (6 pagina’s over jouw probleem!).

Bijdrager
    Woutwo

Probleem lijkt nu opgelost te zijn, ik heb geen idee hoe dit zo ineens verholpen is.

Bedankt voor de reacties,

Wouter

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.