4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Appelschil

iTunes start vanuit het niets op

Beste OMT’ers,

Sinds een paar dagen heb ik last van het probleem dat mijn iTunes (11.1.4 onder Mavericks) plotseling opent terwijl ik bezig ben op mijn iMac.
    De infrarood-ontvanger (die in mijn iMac nog zit) heb ik al uitgeschakeld. Net als de schijfbevoegdheden die allemaal al hersteld zijn. Mocht niet baten.

Het lijkt alsof op mijn toetsenbord de “Play”-toets wordt ingedrukt als sneltoets om iTunes te kunnen openen. Dat is echter niet het geval.
    Ook is het soms zo dat wanneer ik bijvoorbeeld al muziek aanheb, er ineens andere muziek afgespeeld wordt.

Meer mensen die dit probleem kennen of herkennen?
    Dank!

Bijdrager
    IGBA

Wat denk je? Klik.

Bijdrager
    Appelschil

Wat denk je? Klik.

Iets vriendelijker mag wel, maat.
    Allang gezien, en beschreven oplossingen uitgeprobeerd. Alleen hangt er in mijn situatie geen iPhone of iPod aan mijn computer, zoals vaak beschreven. Vinkje in het Dock bij iTunes (Open na inloggen) staat ook uit.

Daarbij zijn we inmiddels al een aantal versies verder dan in die topics beschreven worden. Zowel van OS X als van iTunes.;-) Dus een nieuw topic. Simpel.

Bijdrager
    IGBA

Iets vriendelijker mag wel, maat.

Ik ben je maat niet, wijsneus. En aan de toon van je reactie te lezen, hoef ik dat ook niet te worden. Simpel.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.