14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    ROCKSTAR

iTunes start te pas en te onpas!

heb even gezocht maar niets gevonden op forum
    daarom hier:

m’n iTunes start steeds automatisch op, ook als ik hem telkens weer afsluit…

help!

Bijdrager
    klaus

heb je een widget voor iTunes staan?

Bijdrager
    HSL

volgens mij is dit vaak het geval bij konfabulator widgets.

Bijdrager
    Corneel

rechtermuis <klik> op itunes
    Dan staat er Open na inloggen als daar een kruisje voor staat moet je er nog een keer op klikken en dan start hij niet meer automatisch op :wink:

Bijdrager
    Kyokushinkai
    ”klaus”

Daar lag bij mij het probleem. Widget uit zetten in Dashboard.

Bijdrager
    klaus

Corneel, dat is niet wat de TS bedoelt.

Jouw optie dient enkel om iTunes automatisch op te starten als de computer opstart. Hij heeft het erover dat iTunes zichzelf weer opstart, zelfs als hij de applicatie afgesloten heeft. (dus niets te maken met opstarten/afsluiten.

Bijdrager
    ROCKSTAR
    ”klaus”

gewoon de standaard iTunes widget op mn dashboard

rechtermuis <klik> op itunes
    Dan staat er Open na inloggen als daar een kruisje voor staat moet je er nog een keer op klikken en dan start hij niet meer automatisch op

staat uiteraard af

het rare is dat ie gewoon altijd heropstart alskem al afgesloten heb

Moderator
    Strifer

heb je je ipod eraan hangen?

Bijdrager
    ROCKSTAR

nowp, geen iPod

Bijdrager
    roy

Heb dat ook met iTunes, sluit je het af en dan blijft het soms tot 4 maal toe weer starten… Laatste tijd welm wat minder last van.

Bijdrager
    First Edit

was bij mij de standaard dashboard-itunes-widget…. sinds ik deze niet meer gebruik nergens meer last van!

Bijdrager
    ROCKSTAR
    ”First

was bij mij de standaard dashboard-itunes-widget…. sinds ik deze niet meer gebruik nergens meer last van!

het is ook pas sinds eergisteren dat ie dat doet,
    terwijl ik mn pb al maanden heb en daar geen last van had

Bijdrager
    Klompje

Heb je een programma zoals limewire ofzo open staan? Als je een mp3 download, dan verschijnt deze automatisch in iTunes en zal dus automatisch openen als het nog niet open is. Als je iTunes vervolgens weer afsluit en limewire heeft weer een nieuw nummer gereed, dan zal iTunes weer opstarten. Deze functionaliteit kun je volgens mij wel uitzetten in Limewire. Met soortgelijke programma’s zal dat ook zo werken, maar heb ik geen ervaring mee.

Bijdrager
    ROCKSTAR
    ”Klompje”

Heb je een programma zoals limewire ofzo open staan? Als je een mp3 download, dan verschijnt deze automatisch in iTunes en zal dus automatisch openen als het nog niet open is. Als je iTunes vervolgens weer afsluit en limewire heeft weer een nieuw nummer gereed, dan zal iTunes weer opstarten. Deze functionaliteit kun je volgens mij wel uitzetten in Limewire. Met soortgelijke programma’s zal dat ook zo werken, maar heb ik geen ervaring mee.

hmmm, kon wel zijn dat limewire open stond
    en dan opent itunes idd automatisch alser een liedje binnen is

maarrr, ik downloade helemaal geen liedjes (of iets dergelijks) de tijd dat die opsprong

hij deed het trouwens even goed als limewire niet open stond!!

soit,
    heb nog maar eens gerestart, voorlopig doet ie niets raars meer
    laten we het houden op de tijd van de maand

ik slaak terug een gil mocht ie opnieuw beginnen!
    ik zal alvast kijken naar die limewire

bedankt voor jullie reacties. 8)

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.