5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    awwexl

iTunes start niet?!!?

Na vele malen iTunes opnieuw te hebben geinstalleerd krijg ik nog steeds iTunes niet meer aan de praat. iTunes blijft hangen en er wordt telkens gezegd dat het programma niet reageerd. Middels forceer stoppen stopt iTunes ook niet meer. Ik start vervolgens mijn computer opnieuw op om alsnog iTunes opnieuw te installeren. Maar ook dan verhelpt het niet. Wie helpt me? Hoe kan ik op een veilige manier iTunes volledig van men schijf verwijderen door niet mijn muziek collectie te missen? Wie weet kan dit helpen? Voor de volledigheid: ik draai van alles de nieuwste versie….

Bijdrager
    505

Als het goed is zit je muziek in /User/gebruikersnaam/Music/iTunes

En het programma staat in de programmamap. Dus het opnieuw installeren heeft geen effect op je muziek.

Maar misschien is die map met muziek nou juist het probleem. Misschien de muziekmap even kopiƫren, iTunes opnieuw downloaden en dan met een nieuwe bieb proberen.

Bijdrager
    awwexl

Muziek kopieren lukt niet aangezien er dan wordt gezegd dat die muziek in gebruik is :evil:

Bijdrager
    Sentitel

Dan moet je even opnieuw opstarten;)

Bijdrager
    awwexl

Nou opnieuw opstarten helpt dus ook niet!!! Niks helpt. Ik kan niks verwijderen. Iedere wordt er gezegd dat het in gebruik is.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.