8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Hijomalind

iTunes speelt nummer maar 3/4 af

Wanneer ik in iTunes muziek die ik ongeveer de afgelopen 2 maanden heb toegevoegd wil afspelen doet hij dit, maar wanneer het nummer dan ongeveer voor 3/4 is afgespeeld gaat hij al naar het volgende nummer. Speel ik muziek af die er al jaren op staat, gebeurd dit niet..
    Heb al gekeken bij de instellingen van het nummer en de tijd wanneer het nummer moet eindigen eens gewijzigd, maar dit helpt niet! Nummer uit iTunesbibliotheek verwijderen en terug toevoegen heeft ook niet geholpen..

Ik heb dit probleem al even, maar nu begint het me echt te irriteren. Op dit moment heb ik iTunes 11.1.2 (meest recente, geloof ik?)

Iemand een idee hoe je dit kan oplossen?

Bijdrager
    Targaryen

Misschien ligt het probleem gewoon inherent bij het nummer? Waarmee ik bedoel dat het nummer misschien corrupt raakte tijdens het downloaden.

Bijdrager
    Hijomalind

Misschien ligt het probleem gewoon inherent bij het nummer? Waarmee ik bedoel dat het nummer misschien corrupt raakte tijdens het downloaden.

De nummers komen van het internet, cd’s of de iTunes Store zelf.

Bijdrager
    Shmoo

Controleer je schijf + schrijfbevoegdheden op de HD eens via Schijfhulpprogramma.app

Daarna Mac even herstarten en dan nog eens proberen.

Bijdrager
    Hijomalind

Controleer je schijf + schrijfbevoegdheden op de HD eens via Schijfhulpprogramma.app
    Daarna Mac even herstarten en dan nog eens proberen.

Heeft ook niet geholpen. Moet wel even zeggen dat ik een iMac heb met SSD + HD, OS X staat op SSD en muziek, films e.d. staat op HD.

Inactief
    Anoniem

En als je ze afspeelt in de Finder met voorvertoning?

Bijdrager
    Hijomalind

En als je ze afspeelt in de Finder met voorvertoning?

Dan speelt hij de nummers volledig af, dus denk dat het echt aan iTunes zelf ligt..

Bijdrager
    Hijomalind

Ik heb gemerkt dat hij dit alleen doet bij MP3-bestanden, heb eens een paar albums geconverteerd naar M4A en nu gaat het weer perfect!

Toch bedankt voor de moeite iedereen!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.