7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    pt

iTunes speelt geen radio meer

Mijn iTunes wil al een paar dagen geen radio meer spelen. Na een tijdje proberen geeft hij het op: “Er heeft zich een fout voorgedaan bij het tot stand brengen van contact met de radiotunervoorziening. Controleer uw internetverbinding of probeer het later opnieuw.”

zou het aan wanadoo liggen?

Ook allerlei apple-sites doen het slecht. Heb zojuist de router eens gegerinstalleerd (waardoor wellicht een ander IP-adres) en dat lijkt te helpen.

Iemand raad?

Bijdrager
    Laiste

Naar alle waarschijnlijkheid ligt dit probleem helemaal aan de poorten van je modem die wel/niet open staan… beetje hetzelfde euvel als bij iChat!

Bijdrager
    pt

Heb je tips hoe ik die poorten open kan zetten?
    (het werkte tot paar dagen geleden allemaal wel trouwens…)

Bijdrager
    Tomaat

Euhm..dat heeft niets met poorten te maken hoor…
    iTunes radio werkt gewoon door een router heen, dus je hoeft niets te doen met poortjes doormappen. Dat moet alleen als je iTunes muziek wilt delen over een router..maar das weer een ander verhaal;)

Bijdrager
    Laiste

Owww sorry, dan heb ik nix gezegd…:(

iTunes music delen doe ik inderdaad in mijn netwerkje thuis, vandaar het poortverhaal. Ben bang dat ik dan geen oplossing klaar heb staan…

Bijdrager
    Tomaat

Als je ook problemen hebt met Internet sites zou het idd wel eens aan je ISP (wanadoo) kunnen liggen..

Nu hoor ik de laatste tijd wel vaker dat mensen problemen hebben met hun Wanadoo verbinding. Bel de helpdesk van Wanadoo eens op, zou ik zeggen. Misschien kunnen zij je meer vertellen:)

Bijdrager
    pt

Hij doet het weer! Desalniettemin Wanadoo eens gaan lastigvallen…
    Dankjullie voor het meedenken.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.