7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Sicut

iTunes – Slowaaks?

Hoi,

Wilde net de GM Seed installeren maar zag dat je daarvoor de beta 7 van Itunes nodig hebt, terwijl ik nu de beta 9 draai. Ik ga dus naar het Dev. Member Center van Apple om weer de .dmg file van de beta 7 van iTunes te downloaden, krijg ik iTunes compleet in het Slowaaks (ja heb gegoogle-translate), terwijl alles gewoon Nederlands is gebleven:S
    Hoe kan ik de taal van iTunes weer wijzigen, via System Preferences is het me niet gelukt.
    Hopelijk weet iemand raad.

Bijdrager
    Hansi2124

We hebben toch al iTunes 10.4.1?

Bijdrager
    Sicut

Ik heb het over de developer beta met als nieuwste de 10.5 beta 9.
    Alleen heb je voor het upgraden van je iOS device van beta 7 naar GM de iTunes beta 7 nodig.

Bijdrager
    Hansi2124

Ah juist.

Bijdrager
    johnkeates

Je kan de app package controleren, kijken of de taal er bij zit. Zo ja, doen dan toon info op de app package en kijk bij taal, als NL daar staat, maar uit staat, kan je hem daar aan zetten. Als NL aan staat kan je bijv. Slowaaks uitzetten. Het kan ook zijn dat de strings files verwisseld zijn, dan zou je even per taalpakket moeten kijken of je misschien ergens de nederlandse versie ziet met de verkeerde landcode.

Bijdrager
    Sicut

Ty voor je antwoord, maar het heeft zich al opgelost; heb iTunes 10.4 installed en daarna weer 10.5.
    De iOS 5 GM Seed werkt trouwens WEL met 10.5 beta 9.

Inactief
    Anoniem

Zo, en nu niet meer met betas gaan klooien, ok?:wink:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.