9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Leslie

Itunes slaat over

Een goedemiddag

ik heb een probleempje

ik ben van de week geswitcht en heb nu een macbook die het echt prima doet. ben hartstikke tevreden alleen is er een probleempje met itunes. deze slaat namelijk vaak een seconde over middenin een track.

hebben meer mensen dit of weet iemand hier de oorzaak van??

bedankt alvast..

Leslie

Bijdrager
    505

Welkom op het forum!

Doet iTunes dat met alle nummers? Misschien ligt aan de nummers zelf?[/url]

Bijdrager
    PietjePuk

Toevallig de PearLyrics widget geinstalleerd? Die kopieert namelijjk standaard de gevonden lyrics naar de desbetreffende song waardoor die dan eventjes haperd. Je kan de fucntie bij de opties van widget (op de klein i klikken) uitzetten.

Bijdrager
    CaDoc

Mijn ervaring is dat het een enkele keer kan gebeuren als je veel bezig bent met harde-schijfbewerkingen. Had er gisteren een enkele keer last van toen ik 20 Gb aan bestanden van een USB HDD naar een Firewire HDD aan het kopiƫren was en tegelijk een DVD-tje brandde op mijn iMac G5.

Bijdrager
    PietjePuk

Ohja, schiet me plots te binden dat ie bij mij ook soms hapert als ik aan het surfen ben binnen Camino.

Bijdrager
    Lustigson

Heb ik ook wel eens gehad, ja. Maar dat ligt volgens mij, zoals hierboven genoemd, aan de activiteit van je machine bij het afspelen, of anders misschien aan een hapering bij het importeren van nummers van een cd. (Die laatste is geheel mijn eigen idee, overigens. ;))

Bijdrager
    Leslie

Oke dan maak ik me verder geen zorgen. ik heb die widget niet dus dan zal het er wel aan liggen dat ik hem flink laat zweten af en toe:lol: bedankt allemaal!

Bijdrager
    Steff

Zet iTunes dan gewoon even aan als je je … aankleed en opmaakt? Dan kun je zo’n 3 enhalf uur lang testen of hij nogsteeds stukken overslaat. Want met iTunes enkel laat je een MacBook niet zweten.

Trouwens Lesie? GeenStijl connecties? :P

Bijdrager
    Leslie

offtopic:

Kriska hoezo geenstijl dan??

ontopic:

Jullie hebben gelijk. als ik bezig ben met veel dingen tegelijk slaat hij inderdaad over. anders niet. bedankt

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.