5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    WebJ

iTunes Sharing Library Vraag

-weggehaald ivm privacy-

Bijdrager
    Ruben

Normaal gesproken zou de Shared Library zich tot je lokale netwerk moeten beperken, maar voor iTunes 4 was er nog een mogelijkheid om dit over het hele Internet te delen. Ik weet niet welke versie jij gebruikt, welke versie de ander gebruikt en of verschillende versies met elkaar overweg kunnen op dit gebied.

Misschien zit de betreffende persoon wel bij dezelfde provider en dus op hetzelfde subnet, maar ook dat ik puur giswerk. Klinkt in elk geval wel interessant, de mogelijkheid om iTunes libraries over Internet te delen is iets wat een heleboel gebruikers graag weer terug zien.

Bijdrager
    WebJ

Ik gebruik gewoon de nieuwste versie, weet natuurlijk niet wie die andere (persoon X) gebruikt.

Bijdrager
    Gijs

Een soortgelijk vraagje. Kun je je iTunes-bibliotheek delen met andere gebruikers op dezelfde computer? Als ik overschakel naar een andere gebruiker verschijnt er niks in iTunes. Alle muziek kopiëren lijkt me toch wat overdreven.

Bijdrager
    Ruben
    ”Gijs”

Een soortgelijk vraagje. Kun je je iTunes-bibliotheek delen met andere gebruikers op dezelfde computer? Als ik overschakel naar een andere gebruiker verschijnt er niks in iTunes. Alle muziek kopiëren lijkt me toch wat overdreven.

Waarschijnlijk (maar dit heb ik niet getest ofzo), kun je wel je iTunes library naar de shared folder verplaatsen en dan op de plekken bij de betreffende users aliassen aanmaken die daar naar verwijzen. Deze methode werkt ook als je meerdere workstations wilt laten verwijzen naar een library op dezelfde server, dus ik neem aan dat dit ook lokaal moet werken.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.