8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Mrwhoopie

iTunes screensaver geeft geen albumarts

Na alle update’s werkt ineens mijn itunes screensaver niet meer ik krijg telkens een melding dat mijn iTunes geen albumarts bevat,maar elke song heeft een album-art dus ik snap niet vanwaar deze error komt.

Bijdrager
    jahwalla

bij mij is dit ook het geval [/url]
    echter de screensaver geeft geen melding voor het ontbreken van album art maar springt gewoon op zwart

Bijdrager
    Mrwhoopie

we zullen wel zien hoe lang het duurt eer er een oplossing komt dan,ik ben dus niet de enige,bij mij is het scherm ook zwart.

Inactief
    Anoniem

Ik vroeg me af: Laten jullie de coverart door iTunes bij het album zoeken? Of ‘embedden’ jullie zelf de coverart in elk nummer?

(Ik ‘embed’ de cover-art zelf in elke liedje. Bij werkt de screensaver nog steeds OK) Misschien zit daar een verschil??

Bijdrager
    Yggdrasil

Hoi,

Ikzelf heb op mijn iMac én MacBook Pro geen enkel probleem met de screensaver. Alle plaatjes worden weergegeven én ik kan op een plaatje klikken om het album af te spelen.

Ik download alle artwork via iTunes zelf, héél sporadisch via Google als de muziek niet in de iTunes database te vinden is.

Bijdrager
    Mrwhoopie

Bij mij komen de albums ook van iTunes en anders zijn ze er handmatig bijgezet,en het heeft altijd gewerkt,tot nu sinds de laatste update.

Bijdrager
    jahwalla

embedden van artwork doe ik zelf, niet via itunes

Bijdrager
    jahwalla

na een clean update naar lion doet de screensaver het weer:smile:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.