8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    wilfred

iTunes rendert niet meer direct bij vergroting/verkleining?

Zojuist nieuwe iTunes gedownload. Ik krijg bij een vergroting of verkleining van het scherm echter niet een non-stop refreshing van het schermpje maar slechts een omranding! Hoe slecht is dat echt… Is dit bij jullie ook?

Groeten, Wilfred

Bijdrager
    Ruben

Hoe bedoel je precies? Als je het iTunes venster zelf groter of kleiner maakt? Bij mij gaat dat zoals altijd, dus gewoon real-time… klein beetje schokkerig, maar dat deed ‘ie altijd al, ik heb maar een iBook G3-tje (800).

Bijdrager
    wilfred

Ja, precies dat bedoel ik! Eerst deed iTunes het realtime maar nu niet meer (na de update).

Groeten, Legenda

Bijdrager
    Ruben
    ”wilfred”

Eerst deed iTunes het realtime maar nu niet meer (na de update).

Hier dus nog wel gewoon. Wat voor systeem heb je? Misschien heeft het er mee te maken of je wel of niet “Quartz” hebt? Op mijn iBook 800 (G3) merk ik in elk geval helemaal NIETS van de update. Alles is nog precies als voorheen, dus updaten heeft tot dusver voor mij weinig nut gehad.

Bijdrager
    wilfred

Ook een 800 mhz iBook (g3) :D.
    Ik snap hier echt niets van.

Zo ziet het eruit:

Groeten, Legenda

Bijdrager
    Ruben

[in Panther]
    Heel vreemd inderdaad… maar ik zit nu weer even op de Panther partitie te spelen, zal zo eens kijken hoe ‘ie het bij mij in Jaguar doet na de update…
    [/in Panter]

[in Jaguar]
    Sorry voor de verwarring, ik heb het in Jaguar inderdaad ook!
    Geen idee waarom ze nu ineens dit onderscheid maken, waarschijnlijk weer één van de vele manieren van Apple om Panther mooier te laten lijken dan Jaguar en zo de gebruikers een beetje die kant op te dwingen, erg lullig weer.:-(
    [/in Jaguar]

Bijdrager
    Kraid

Als je appletje indrukt dan schaalt ie het venster wel realtime.
    Vorige versie was dat andersom. :?
    foutje?

Bijdrager
    wilfred

Mmm, niet echt een verbetering vind ik; en dat zou je van een update toch wel verwachten…

Groeten, Wilfred

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.