5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

iTunes refund en Click & Buy

Onlangs heb ik iTunes Match geprobeerd, maar ik vond ’t geen succes. Na met iTunes Support te hebben gemaild, heb ik een refund gekregen. Ik kreeg per mail ook een bevestiging dat deze refund aan Click&Buy zou worden gedaan.

Gezien het feit de aankopen van apps altijd automatisch door Click&Buy worden afgeschreven, ging ik er vanuit dat de refund dan wel vanzelf zou worden bijgeschreven op m’n bankrekening.

Dit blijkt niet zo te zijn. Als ik het goed begrijp moet ik inloggen op de Click&Buy website en daar het geldbedrag overmaken op mijn rekening. Ik zie dat dit me 1,85 kost.

Is dit niet een beetje raar? Of doe ik iets verkeerd?

Bijdrager
    TheBigZ

Kun je het bedrag niet laten staan, en gebruiken voor je eerstvolgende app aankopen?

Inactief
    Anoniem

Natuurlijk kan dat, maar een refund is een refund. Weliswaar vindt die refund plaats op mijn Click&Buy account, maar dat is niet mijn bankrekening.

Bovendien vind ik 1,85 voor het overboeken naar mijn bankrekening wel erg veel voor een bedrag van 25 euro.

Bijdrager
    TheBigZ

Ik ken jouw uurloon (als kleine zelfstandige) niet, maar alleen het intypen van de vraag heeft je misschien al meer gekost.:wink:

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

1,85 is niks. UPC vraagt 15 tot 20 euro aan incassokosten als je niet op tijd betaald hebt voor een abonnement van 50.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.