7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    jonahke

iTunes Radio in BE/NL?

Ik was mijn iPhone aan het synchroniseren met iTunes en opeens krijg ik in de muziek-app een melding dat iTunes Radio beschikbaar is, maar als ik op ‘Begin met Luisteren’ klik komt er wel de melding dat iTunes Radio niet beschikbaar is.
    Is dit gewoon een foutje of toch een voorbode?

Bijdrager
    scarracs

hmm, ik heb het ook, zowel op de ipad als op de iphone….wel nog niet beschikbaar…

edit: tis weer verdwenen

Bijdrager
    tarun

Foutje en voorbode?

Bijdrager
    scarracs
    tarun op 08 maart 2014

Foutje en voorbode?

ik verwacht (hoop) dat ze voor het komende itunes festival de itunes radio gaan lanceren in verschillende landen. Zou toch een mooi tijdstip zijn lijkt me zo…

Bijdrager
    Niels

“Don’t get your hopes up…”

a. Dit is niet de eerste keer dat een niet werkende iTunes radio bij mensen verschijnt.
    b. De uitrol van iTunes radio zal eerst in landen als Canada, VK, Frankrijk, Duitsland, etc. gaan plaatsvinden. Deze hebben grotere prioriteit bij Apple.

Daarnaast hebben wij in Nederland ook nog onze Buma/Stemra maffiosi, die onder het mom van ‘artiesten-bescherming’, eerst hun portemonnees zo veel mogelijk proberen te vullen alvorens ze hun ‘bezwaren’ tegen iTunes radio zullen intrekken.

Bijdrager
    Melbuuln
    tarun op 08 maart 2014

Foutje en voorbode?

Gewoon een foutje want ik krijg het icoontje een paar in de maand in beeld.
    Als ik het icoontje zichtbaar is dan is deze op al mijn iOS apparaten te zien en verdwijnt ook heel snel weer.

Bijdrager
    Xcode

iTunes Radio is al vanaf introductie in de VS beschikbaar in het Nederlands, maar enkel als je ingelogd bent met een Amerikaans iTunes Store account. Het probleem is denk ik dat Buma Stemra e.d. graag nog weer geld willen ontvangen van Apple, die onderhandelingen hebben tijd nodig.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.