17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Prullenbak

Waar gooi je een prullenbak eigenlijk in weg?

Bijdrager
    stavos

Staat het bestand op een externe schijf in plaats van je interne?

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    stavos

Instellingen van je Prullenmand nagekeken?

Bijdrager
    rtgrs

iTunes heeft geen prullenbak…

Bijdrager
    SunKeeper

Maar je Mac wel.

Ik dacht dat je dan de vraag kreeg of het [alleen uit iTunes], of [uit iTunes en de Finder] verwijderd moest worden.

Bijdrager
    MadSven

Bestanden uit iTunes worden direct gewist, en zijn dus ook niet vindbaar in de prullenmand.
    Hetzelfde als van een gemeenschappelijke server wissen. Dat word ook permanent gewist.

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Moderator
    unSOUND

Gaat het toevallig om nummers die je hebt toegevoegd met de ALT toets ingedrukt ? Die zijn immers niet gekopieerd naar de library, en buiten de library heeft iTunes geen “zeggenschap” om bestanden te wissen dacht ik…

Inactief
    Anoniem

Moderator
    unSOUND

Staat het bestand wat je uit iTunes gewist hebt nog wel in de map in iTunes Music ?

Inactief
    Anoniem

Moderator
    unSOUND

Ik denk dat het een foutje bij jouw iTunes is. Bij mij gaan films wel naar de prullenmand, dus het hoort precies te werken zoals jij denkt, maar om de één of andere reden werkt het bij jou niet… Een reden zou kunnen zijn dat de prullenmand niet werkt ( kun je wel andere bestanden naar de prullenmand sturen ? ). Een andere reden zou kunnen zijn dat er rechten-problemen zijn met de library, staat die toevallig op een andere locatie, de gedeelde map bijvoorbeeld ?

Inactief
    Anoniem

Moderator
    unSOUND

Je zou die films in een aparte playlist kunnen zetten. Om dat te doen moet je eerst in iTunes een playlist maken met daarin alle films. Noem die lijst bijvoorbeeld “Alles”. Vervolgens sleep je de inhoud van de map “Movies” naar iTunes, dan gaat iTunes alle ontbrekende films weer toevoegen.

Vervolgens maak je een slimme afspeellijst, met als regels “afspeellijst is films” en “afspeellijst is niet Alles”, dan krijg je een slimme lijst met alle films die je net hebt toegevoegd. Die gooi je vervolgens weg door ze te selecteren en te kiezen voor ALT + Backspace.

Inactief
    Anoniem

Moderator
    unSOUND

Daarom vroeg ik eerder in het topic al:

Een reden zou kunnen zijn dat de prullenmand niet werkt ( kun je wel andere bestanden naar de prullenmand sturen ? )

Maar gelukkig is het nu opgelost…:smile:

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.