3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    mot

itunes – problemen met aangekochte mp3’s

hoi

sinds ik de laatste versie van itunes 7.0.1, kan ik geen aangekochte nummers meer afspelen… ik heb net een nieuwe cd gekocht en die komt ook niet binnen… iemand ook deze problemen of misschien een oplossing?

bedankt alvast,

mvg

hier een paar screens van de problemen:

hier zitten we met probleem 1 dat hij machtiging vraagt, dit heb ik nog nooit moeten doen bij de vorige versie… (nummers staan ook maar op 1 computer)

hier zitten we met probleem 2, ik heb mijn wachtwoord gegeven en krijg bevestiging dat het ok zou moeten zijn, helaas als ik het nummer probeer te spelen krijg ik terug melding 1…

hier zitten we met probleem 3, cd wil niet binnenkomen

Bijdrager
    Juch

wat je kan proberen is naar je profiel gaan van je itunes account en daar alle permissies restten, dat wil zeggen dat je geen computer meer authorized hebt om jouw gekochte muziek te spelen. Sluit dan itunes af, start m opnieuw op en speel een beveiligde m4p af. Als hij dan om bevestiging vraagt dan log je in, geef je m de machtiging.

(al jou gekochte muziek is beveiligd, misschien is dat het reset tijdens de update)

let wel, je moet met hetzelfde account inloggen als waarmee je de liedjes gekocht hebt anders heeft het geen zin.

Bijdrager
    mot

ok, heb alles gereset en terug opgestart en ik kan nu de nummers terug afspelen. enkel de cd die klaarstond om te downloaden is nu ook verdwenen… maar staat niet bij aangekocht. misschien gaat deze dan ook niet van m’n rekening, even in’t oog houden dus en anders probeer ik deze later opnieuw nog eens aan te schaffen.

bedankt in ieder geval !:)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.