5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    thijnn

Itunes problemen

ik heb een paar vragen misschien dat jullie kunnen helpen
    ik heb namelijk een paar problemen met itunes ik hou er van om mijn muziek goed te ordenen daarom als ik mijn muziek importeer naar itunes zet ik de goede artiest neer het album en het album cover (haal de reclame weg van de sites waarvan ik de muziek download)
    ik orden mijn muziek vooral omdat dat handig is voor op mijn iphone. ik heb nu een nieuwe pc en wil de muziek vanuit itunes naar een usb slepen maar als ik dat doe dan staat het album plaatje artiest, album etc er niet meer bij. dat betekent dat ik alles op mijn nieuwe computer weer opnieuw moet gaan opzoeken en ordenen daar heb ik dus echt geen zin in dat is een heleboel werk bij 2000 nummers. weet iemand hoe ik dit voorkom en dat ik het gewoon vanuit itunes kan slepen hoe ik het in itunes heb staan dus met album cover goede titel etc??
    ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel en mij misschien kunnen helpen
    mvg thijnn

Bijdrager
    TheBigZ

Ordenen van de tracks moet je vooral aan iTunes overlaten. Albumart kun je toevoegen via “Get Info” van de track in iTunes. Dan komt het plaatje ín de .m4a of .mp3 te staan, en wordt automatisch meegenomen bij kopiëren.

Bijdrager
    App69

Je volledige iTunes map kopieren en op je nieuwe PC/iMac zetten.
    Itunes opstarten met alt ingedrukt en de desbetreffende map kiezen.

Bijdrager
    thijnn

oke top dankje!

Bijdrager
    App69

You’re welcome.
    Enjoy the music.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.