9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    ydg

    iTunes probleem na updates en verse installatie van SnowLeopard

    Beste lezers,

    Mijn MacBook is gisteren volledig opnieuw geïnstalleerd, dat wil zeggen, de harde schijf is volledig gepartitioneerd en daarna is SnowLeopard geïnstalleerd. Alle updates zijn gedownload, en Software-update meldt dat er geen nieuwe software meer is gevonden voor mijn MacBook. Als ik iTunes 10 start, krijg ik de volgende melding:

    “Dit exemplaar van iTunes is beschadigd of onjuist geïnstalleerd. Installeer iTunes opnieuw.”

    Dat heb ik dus gedaan, maar het werkt nog steeds niet.

    Bijdrager
    Hansi2124

    Heb je eerst iTunes volledig verwijderd? Ook uit je bibliotheek enzo?

    Bijdrager
    ydg

    Wat bedoel je met “uit je bibliotheek”? Hoe zou ik dat moeten doen? Ik heb het wel uit de programmamap verwijderd.

    Bijdrager
    Hansi2124

    Kijk in Finder naar je thuismap. Klik daarop en ga vervolgens naar Bibliotheek. Daar zie je een map iTunes. Verwijder deze.
    Kijk vervolgens verder in de map Preferences en ga op zoek naar alle bestandjes die beginnen met com.apple.itunes en verwijder deze ook.

    Bijdrager
    spoonwizard

    Ik kamp met hetzelfde probleem sinds de update naar 10.6.4 en iTunes 10.

    Bijdrager
    spoonwizard

    iTunes uit userlibrary en prefs halen heeft niet geholpen.

    iTunes downloaden vanop de apple website en opnieuw installeren wel.

    Moet nu alles opnieuw instellen, maar goed, heb dan ook mn prefs gewist:D

    Bijdrager
    Hansi2124

    Had je die niet even apart gezet?

    Bijdrager
    ydg

    Ik heb gedaan wat jij voorstelde en het is me nu gelukt met de installatie van de Apple website. Bedankt.

    Bijdrager
    Hansi2124

    Graag gedaan!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.