8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    LisannePilk

iTunes pop-up bij koppelen iPhone

Ik heb sinds een maand nu een iPhone 4S; en wil graag mijn muziek kunnen koppelen voor op m’n telefoon. Alleen als ik m’n iPhone koppel aan iTunes krijg ik de volgende pop-up:
    “Deze computer is niet langer gemachtigd voor apps die zijn geïnstalleerd op de iPhone van Lisanne. Wilt u deze computer machtigen voor onderdelen die zijn aangeschaft bij de iTunes Store? Als u deze computer niet machtigt, worden 57 apps, en bij behorende gegevens van deze iPhone verwijderd.”
    Nu wil ik gráág mijn muziek over kunnen zetten op m’n iPhone .. wie weet hoe ik van dit probleem af kom!? Kan het liggen aan m’n Windows iTunes of dat mijn iPod al gekoppeld is aan deze iTunes?

Bijdrager
    RamonV

je kan een IOS apparaat maar met 1 itunes tegelijk hebben gesynchroniseerd ik denk dat dit je probleem is.

Bijdrager
    eiko

in itunes ga je boven in de menubalk naar store en dan naar machtig deze computer en log daar in met je itunes account

Moderator
    Strifer

Ben je van computer gewisseld of is het de eerste keer dat je de iPhone aan je computer hangt? Of wordt er gebruikt gemaakt van een ander Apple ID op de computer dan op je iPhone?

Bijdrager
    LisannePilk

Apple ID is hetzelfde van iTunes & iPhone – en ben niet van computer gewisseld; hang ‘m altijd aan dezelfde laptop, waar ik dus ook m’n iPod aan gekoppeld heb!

Bijdrager
    fred44nl

maak eerst een backup van de iPhone.
    als de iPhone wèl gemachtigd is, trek deze dan in.
    en machtig dan de iPhone opnieuw.
    dat kan betekeken dat alle apps er af gaan, maar die kun je er dan later weer opzetten, want ze zitten in iTunes èn je hebt een backup.

een soortgelijk probleem heb ik ook gehad met een iPhone en iPad.
    bij beide kwam de mededeling dat ze met een andere iTunes gesynchroniseert waren.
    maar dat was echt niet zo.
    de oplossing was toen ook uithuilen en opnieuw beginnen en dat kost best wat tijd, via dat kabeltje.

zorg in ieder geval voor een backup !!

Moderator
    Strifer

Aan de andere kant, waarom zou die computer niet gemachtigd mogen worden? Ik bedoel… dat was de computer dan dus in eerste instantie wel?

Meer informatie over vergelijkbaar probleem, met een mogelijke oplossing:
    Vergelijkbaar probleem met verwijzing oplossing: http://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/76175-synchronisatie-autorisatie.html
    Mogelijke oplossing: http://support.apple.com/kb/TS1389?viewlocale=nl_NL

P.s. een back-up is natuurlijk altijd gewenst, maar als ik de situatie goed begrijp wil de iPhone dus ook niet meer syncen op dit moment?

Bijdrager
    fred44nl

je kunt ook een backup maken, zonder te synchen.
    als je met rechts op het apparaat klikt, dan krijg je een sub-menu.
    en daar staat “maak reservekopie” bij.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.