10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

iTunes plus!

Op dit moment wil ik graag een cd uit de iTunes store kopen. 9.99 euro maar geen iTunes Plus. Weet iemand of je op een lateer tijdstip nog gratis kan overstappen naar iTunes plus of zou ik hem dan opnieuw aan moeten schaffen.

Bijdrager
    gtalien

Volgens mij hoef je ze dan niet meer helemaal opnieuw aan te schaffen, maar kun je ze voor 25 cent ofzo upgraden…

Inactief
    Anoniem

Dat vind ik dan nog wel redelijk qua prijs. Het moet toch ergens te vinden zijn? Ik zoek wel, maar kan niets vinden.

Bijdrager
    gtalien

In de de iTunes Store kun je rechts op ‘iTunes Plus’ klikken, dan krijg je (als die beschikbaar zijn) een button waarmee je je nummers kunt “upgraden” naar iTunes plus. Heb er even een screenshot van gemaakt:

Edit: 30 cent was ’t dus:P

Bijdrager
    inawt

Kan iemand mij uitleggen wat iTunes Plus is? :innocent:

Bijdrager
    Pieterr
    Bijdrager
    inawt

bedankt, ik zag het net ook

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Ik heb hier een aantal cd’s die gewoon niet verschijnen onder iTunes plus. Ik kan ze dus niet upgraden.

Iemand een idee hoe je dat opgelost krijgt?

Bijdrager
    Pieterr

Welke CD bijvoorbeeld?

Misschien is het er eentje die hieraan voldoet:

Waarom is de iTunes Plus-indeling beschikbaar voor bepaalde muziek, maar niet voor alle muziek?

Bepaalde muzieknummers en -video’s worden niet in onze hoogwaardige audio-indeling zonder DRM aangeboden, omdat deze door de muzieklabels nog niet in de iTunes Plus-indeling zijn aangeboden.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Twilight Singers: Powder Burns (bijvoorbeeld)

Staat nochtans wel als iTunes + te koop in de winkel.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.