3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    OohDaa

Itunes perikelen

Hey

Dinsdag heb ik op men macbook een 2de account gemaakt. Dit met als bedoeling dat min ouders in de itunes op dit account hun cd’s zouden kunnen importeren opdat ze hun muziek op een ipod zouden kunnen meenemen op reis. Zo zou hun muziek niet in die van mij verzeild geraken.

Het importeren ging redelijk goed (enkel kon ik het geluid niet luider of harder zetten op dit account, als ik d knoppen voor t geluid induwde gaf hij wel zo’n schermpje, maar de blokjes bleven allemaal vol, en er kwam een verbodscirkel onder).

Nu wilde ik zonet nog enkele cd’s toevoegen aan dit account. Ik kreeg echter een foutmelding dat de itunes map niet gevonden kon worden. (enkel itunes op dit account werkt niet, op mijn eigen acc. wel).

Is er een manier hoe ik toch aan deze muziek kan geraken, waar ik die kan vinden? Ik heb al wat op de harde schijf gezocht maar vind het nergens. Soms stuit ik ook op mappen waar ik geen bevoegdheid voor heb.

Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem ?

mvg

Bijdrager
    petitmal

itunes > voorkeuren > delen: zoek naar gedeelde bibliotheken en deel bibliotheek in lokaal netwerk staan aan?

overigens moet je inloggen als beheerder (en niet in een vd accounts) om alle bevoegdheden te hebben

zie ook: http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=103133

Bijdrager
    OohDaa

Bestandsdeling staat aan, maar is dit niet enkel over een netwerk? Hier staan beide bibliotheken op dezelfde computer.

Alletwee de accounts zijn ingesteld als beheerder.

Iemand verdere uitleg?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.