9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    pimmink

Itunes Pass opladen

Weet een van jullie misschien bij welke Apple Premium Resellers ik mijn iTunes Pass kan opladen?

Bijdrager
    Shmoo

iTunes Pass? Zoiets heet gewoon iTunes giftcards en die zijn bij elke supermarkt te koop. Sommige winkel deden vroeger via de Passbook app je iTunes saldo opwaarderen maar dat systeem is compleet geflopt.

Bijdrager
    KarelWillem

Nee. Een iTunes Pass is een ding die in je Passbook staat.

En die MOET (?) je in een winkel opwaarderen.

iTunes tegoed opwaarderen met een iTunes Pass

Maar dat is dus inderdaad een ruk-systeem.
    En alleen maar handig voor de winkeliers, die hiermee de mensen hun winkel in wilden sleuren.

Bijdrager
    pimmink

Ik heb niet echt zin om voor een app van €0,79 een iTunes giftcard te kopen van €15, daarom dacht ik dat ik een zelf uitgekozen bedrag kon opwaarderen in een winkel. Geloof ik zijn er nog steeds winkels die het doen.

Bijdrager
    pimmink

KarelWillem, ik bedoel de iTunes Pass in mn Wallet inderdaad.

Moderator
    Raymon Mens

Dit was voor zover ik weet alleen bij Dixons en de Apple Stores in Amsterdam, Den Haag en Haarlem mogelijk. Dixons is echter gesloten.

Bijdrager
    Shmoo

Serieus had je dan echt bij de Dixons 0,79 cent op de toonbank gelegd en gezegd, zet me dat even op mijn iTunes Pasje?:-D

Er komt vast wel een dag dat je nog ooit een app wilt kopen. Anders vraag je aan je ouders of iemand die een creditcard aan hun ID gekoppeld heeft of zij je de app willen schenken.

Bijdrager
    pimmink

Geen 0,79 maar wel een lager bedrag, maar je hebt ook wel gelijk. Je gebruikt het toch wel, heb trouwens al een itunes code besteld bij hema, super service.

Bijdrager
    Shmoo

Klopt HEMA doet dit perfect online.

Betalen, 2 minuten wachten en dan ontvang je de code per mail. Geen gezeur met allerlei beunhazen webshops maar gewoon een serieus bedrijf als HEMA.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.