8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    roy4core

itunes overzetten op een Iomega storecenter ix2-200

Probeer mijn itunes die op een externe schijf WD die met een firewall800 is aangesloten op mijn MBP te kopiëren naar mijn Iomega storecenter ix2-200 maar geeft na een paar uur code 51 en stopt met kopiëren
    Heeft dan inmiddels wel al 10000 overgezet maar moet er dan nog 90000 op
    Wat doe ik fout?
    Kan nergens vinden wat die code betekent

Bijdrager
    mark-a-mac

Hoe is de schijf in die Iomega geformatteerd?

Bijdrager
    roy4core

Daar heb ik nog niet in gekeken maar weet wel als je er een externe schijf mee verbind moet die 32FAT geformatteerd zijn vandaar dat ik het via mijn mbp doe
    Op het moment ben ik het weer aan het proberen en tot nu toe gaat het goed (al 30GB van de 650GB)
    Nu maar 1 externe schijf met gegevens naar mijn Iomega aan het kopiëren en geen 2 externe schijven die ik allebei naar mijn Iomega probeerde te kopiëren
    Misschien kwam het daardoor dat die het gewoon niet trok hoop dat het nu wel lukt

Bijdrager
    KingAchille

http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=825166

Je schijf herstellen schijnt te helpen. Hetgeen waar mark-a-mac ook op gokt denk ik…

Bijdrager
    roy4core

Moet ik de schijf herstellen van de Iomega storecenter ix2-200 of van mijn externe schijf?

Bijdrager
    roy4core

Het lukt me nog steeds niet
    Heb de schijf van mijn mbp en de WD externe schijf door de disk utility gehaald alles schijnt ok te zijn
    Mijn Iomega ix2-200 ziet hij niet in Disk utility
    Had bij de laatste poging er 30000 nummers op gekregen voordat ik code 51 kreeg
    Hoe krijg ik ze er allemaal op?

Bijdrager
    mark-a-mac

Een -51-fout kan denk ik zowel op de HD in je Iomega als op die in je Mac slaan. Schijfhulpprogramma maar eens loslaten op beide.

Bijdrager
    roy4core

De Iomega is pas een paar dgn oud en in schijfhulpprogramma zit die hem niet want zit aangesloten op mijn router
    De HD van mijn MBP heb ik er al een paar keer door heen gehaald en lijkt goed te werken en tevens mijn externe schijf van WD waar mijn itunes opstaat maar krijg steeds deze melding The operation can’t be completed because an unexpected error occurred (error code -51).
    Ga het nu proberen met wat minder files kijken of het nu wel goed gaat

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.