7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    IndoMac

iTunes OS

De veranderingen gaan mij waarschijnlijk te snel. Nu krijg ik het scherm van iTunes niet zoals ik het graag weer wil.
    Dit is wat ik graag wil:
    /uploads/community/02a276740c0c3dc6f74e921ea2fec075f3bcfa0a_17930.png

En dit is wat ik op mijn scherm heb:

(Ik heb met shift-CMD een stukje schermfoto gemaakt; komt dat over?)

Hoe krijg ik het gewenst scherm van iTunes terug?

Bijdrager
    IndoMac

De veranderingen gaan mij waarschijnlijk te snel. Nu krijg ik het scherm van iTunes niet zoals ik het graag weer wil.
    Dit is wat ik graag wil:

En dit is wat ik op mijn scherm heb:

(Ik heb met shift-CMD een stukje schermfoto gemaakt; komt dat over?)

Hoe krijg ik het gewenst scherm van iTunes terug?

Bijdrager
    Q-collective

Je wilt dus terug naar de look van iTunes 10? De laatste versie daarvan, versie 10.7, kwam uit in september 2012.

De opvolger, iTunes 11, heeft het ook uitgehouden van november 2012 tot september 2014 en sinds oktober 2014 zitten we dus met versie 12. Dus, met alle respect, over welke snelle veranderingen heb je het? Je beoogde look is inmiddels vier jaar verouderd.

Maar als concreet antwoord op je vraag: je zou daarvoor dus weer iTunes 10 moeten herinstalleren. Dit is niet direct voor de hand liggend (je moet waarschijnlijk ook een oudere versie van OS X gaan draaien) en daarbij ook niet raadzaam, want wil je bijvoorbeeld iOS 10 herinstalleren via iTunes dan is dat dus niet mogelijk op iTunes 10. Daar heb je dus specifiek 12.5.1 voor nodig. En zo zul je tegen meer problemen aanlopen.

Bijdrager
    IndoMac

Ik was er al bang voor, Q-collective, in ieder geval dank voor je snelle en duidelijke reactie. Ik ga het maar zo houden.

Moderator
    Mac Daddy

Klopt niet helemaal dat je terug naar iTunes 10 wilt. Ik denk namelijk dat IndoMac de afspeellijst weergave liever heeft, dan de nieuwe album weergave van iTunes.
    Hiervoor hoef je alleen maar naar je View menu te gaan en daar bij ‘View As’ kiezen voor ‘Songs’. Zo krijg je de klassieke lijst weergave die iTunes al heel lang heeft. Helaas zal je dit wel per afspeellijst moeten instellen, maar het werkt wel weer als vanouds.

Als het je om de algehele look van iTunes gaat, daarin is inderdaad het een en ander veranderd. De basis is alleen wel vaak hetzelfde gelukkig.

Bijdrager
    thomasvk

ik weet niet of je dit bedoelt maar ik denk ik post het er toch onder. mijn itunes ziet er op dit moment zo uit:

dit doe je door op nummers te drukken en dan niet sorteren op artiest maar op naam.

Bijdrager
    IndoMac

Ja, Mac Daddy en thomasvk. Zo simpel is dat! Dankjewel!
    Wat een vriendelijk en behulpzaam forum heeft OneMoreThing toch.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.