3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    iPrincess

iTunes organiseren wil niet

Lieve OMT’ers van het goede leven,

ik heb inmiddels een aardig grote iTunesbieb op mijn externe harde schijf staan en ik kwam er achter dat niet alles in de juiste map staat. Meestal keil ik het in de ‘Automatisch toevoegen’-map en dan zit het wel goed.

Nu kwam ik er laatst achter dat niet al mijn films in de filmmap staan, en niet al mijn series in de serie-map. Heel veel van deze bestanden stonden in de map ‘Eigen video’s’. Maar in iTunes zelf staan ze wel goed ingedeeld (zB: alle films staan bij films etc). Dus ik dacht: dat moet op te lossen zijn! Na een beetje Googlen kwam ik er achter dat je je iTunes kan organiseren. Top! Helemaal wat ik zocht.

Maar iTunes blijkt wat opstandig te doen.

Ik moet/wil dus die onderste functie gaan gebruiken.

Alvast bedankt!
    (l)

PS: No shit Sherlock, mijn laptop staat inderdaad in het Duits
    PPS: Nieuwste van het nieuwste en alles is up to date
    PPPS: En wat boeit het nou als het in iTunes maar goed staat. Nou ja, ik flikker vaak vanuit die map een paar films op mijn Windowsdeel van de HD, zodat ik hem kan aansluiten op de tv. En ik ben te lui om continu te zoeken.

Inactief
    Anoniem
    iPrincess op 01 juli 2013

Maar in iTunes zelf staan ze wel goed ingedeeld (zB: alle films staan bij films etc).

Dat is het enige dat van belang is, organiseren van je files doe je in iTunes, niet op je HD. Zo gauw je dat gaat doen raakt alles in de war. Hetzelfde geldt voor iPhoto.

Dus gewoon lekker je filmpjes, etc in het iTunes venster slepen, en klaar is iPrincess.

Bijdrager
    Godfather

Ik ben geïntrigeerd waarom je een Duits systeem draait!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.