8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Thomas De Lange

iTunes opschonen

Hallo allemaal,

Mijn iTunes library folder is 30 (!) GB groot en dat terwijl er net 30 nummers in staan.

Hoe kan ik mijn iTunes helemaal leeg maken? Het maakt niet uit als ik de nummers kwijt ben want ik heb de mp3 varianten nog los op een externe schijf staan.

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 2 maanden geleden door  Night. Reden: Duplicaat topic verwijderd

Bijdrager
    KarelWillem

Alles wat hier in staat weg mieteren.

En dan gewoon opnieuw beginnen.

Bijdrager
    GoeieDag

Ben je ook allerlei zaken voor je iOS apparaat kwijt. Misschien ff in de gaten houden.

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, maar leeg is leeg natuurlijk.:)

Hoe kan ik mijn iTunes helemaal leeg maken?

Bijdrager
    GoeieDag

Ja, maar…

Topic starter denkt bij iTunes klaarblijkelijk dat er enkel MP3-tjes in staan, gezien de rest van de tekst. Dus een kleine waarschuwing lijkt me geen slecht idee.

Bijdrager
    Thomas De Lange

Ja, maar leeg is leeg natuurlijk.:)

Hoe kan ik mijn iTunes helemaal leeg maken?

Ja klopt mn iTunes leeg maken. Met bijbehorende album illustraties en verwijzingen die mijn iTunes media folder zo groot maken.
    En het lijkt me idd geen goed idee om mijn iTunes MEDIA folder helemaal leeg te halen.

Hoe kan ik dit het beste doen?

Bijdrager
    KarelWillem

Stel… je maakt de iTunes map echt helemaal leeg.

– Muziek mag weg; dat is hierboven gemeld.
    – Je haalt dan ook alle apps e.d. weg.
    Maar die staan op je iPhone, en op het moment dat je die weer aansluit, krijg je de melding dat er aankopen op die iPhone staan die naar iTunes gekopieerd kunnen worden. Bovendien staat alles in je account (en iCloud) geregistreerd.

Wat is dan precies het probleem van het leeghalen van iTunes?

Bijdrager
    Thomas De Lange

Inderdaad mijn apps staan in iCloud. Kan ik dan de hele map leeghalen zonder dat dat verder problemen oplevert. En moeten alle apps op mijn mobiel ook lokaal op mijn computer. Liever niet want ik hoef het niet dubbel te hebben.

Bedankt voor de snelle reacties!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.