3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

    Bijdrager
    roland020

    [OPGELOST]iTunes opent niet meer na Yosemite update

    Na de recente update van iTunes naar 12.1.2.27 en de Yosemite update naar 10.10.3 opent iTunes niet meer. Herstarts etc geprobeerd, maar zowel vanuit het Dock, Programmamap of Launchpad… niks. Ik kan het programma als native app ook niet opnieuw installeren op een makkelijke manier. Iemand een idee hoe dit te tackelen?

    • Dit onderwerp is gewijzigd 3 jaren, 6 maanden geleden door  roland020.

    Bijdrager
    KarelWillem

    Je bent nummer zoveel in deze wereld.
    Dat komt vaker voor namelijk: https://discussions.apple.com/thread/6987966

    step 1: delete itunes from the applications folder. but before i moved itunes to the trash, i went to itunes info (command + i) in the applications folder and changed the sharing and permissions settings. under all names, i changed the priveledge to “read & write”. then i deleted itunes and deleted the shortcut from my dock.

    step 2: reinstall itunes from the apple website. http://www.apple.com/itunes/download/

    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 6 maanden geleden door  KarelWillem.

    Bijdrager
    roland020

    Hi KarelWillem, je hebt gelijk. Ik heb iets te snel het issue in een post gezet en had eerst even moeten zoeken.
    Maar… dank! En ik ga dat even doen op deze manier.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.