6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    rohtop

iTunes opent niet automatisch… [Opgelost]

Ik heb Windows Vista (my bad), iTunes 7 laatste versie en een iPod Touch 16g.
    Nou opent iTunes niet automatisch wanneer ik mijn iPod aansluit, ondanks dat ik ”iTunes openen bij aansluiten van deze iPod” heb aangevinkt… (en natuurlijk op toepassen heb gedrukt) Aangezien dit al langere tijd speelt heb ik ook al meerdere keren mijn systeem opnieuw opgestart.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
    en wat mogelijk de oplossing is?

Bijdrager
    Vai Martino Vai

wordt de touch wel herkend op je schijf? Zie je hem als een extern apparaat verschijnen?

(mogelijke oplossing: buy-a-mac… flauw)

Bijdrager
    rohtop

de iPod wordt wel gewoon gezien als extern apparaat.
    ik heb ook verder geen problemen met syncen, aflusiteren, etc.
    probleem is dat ik iTunes moet aanklikken om te openen, terwijl die automatische functie in iTunes zit, voor luie mensen zoals ik.

(flauwe grappen zijn ook grappen :lol: )

Geblokkeerd
    Anoniem

Heb je iTunes Helper uitgeschakeld/verwijderd? Die zorgt er namelijk voor dat iTunes automatisch opstart als er een iPod/iPhone gevonden wordt.

Bijdrager
    Churchil

Of heb je misschien onder voorkeuren automatisch synchroniseren uitschakelen aangevinkt staan?

Bijdrager
    rohtop

hulde!
    blijkbaar was het toch het bestand ituneshelper.exe dat niet mee deed.
    ik heb zojuist dat bestand gedubbelklikt (waarna zichtbaar niets gebeurde), iPod losgekoppelt, systeem opnieuw opgestart, iPod aangesloten, et voila! iTunes opent zich!
    (ook in de draaiende processen onder Windows is nu iTunesHelper.exe zichtbaar.)

ik ben een blij man! scheelt een hoop geklik en wellicht ook een langere levensduur van mijn muis :)

thanks voor het meedenken!!!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.