10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Alison

Mail opent spontaan

Mail opent als ik geen mail wil printen.
    Hoe voorkom ik dat?

Bijdrager
    wouter57

Via de standaard app in OSX Fotolader.

Sleutelbeheerder
    Night

in iTunes zelf (voorkeuren, algemeen). Je moet het daar ook uitzetten:

Bijdrager
    KarelWillem
    Alison op 23 augustus 2016

…Ik doe een cd in mijn Mac. Wat heeft dat te maken met een iPhone?…

De opties worden pas getoond bij het apparaat wat is aangesloten.

Bij een iPhone de iPhone-opties, bij een CD de opties voor iTunes e.d., en bij een camera de opties voor Foto’s. etc.

Dus stop een CD in je iMac, open Fotolader, en zet het uit.

Sleutelbeheerder
    Night

Oeps, ik zat niet goed te lezen. Sorry.

Bijdrager
    McPim

Je doet niks verkeerd hoor, je moet (in El Capitan) echt in ‘Systeemvoorkeuren’ -> ‘Cd’s en dvd’s’ zijn en niet in fotolader (daar verschijnt een DVD drive niet).. Maar ik begrijp uit je eerste post dat je ook in ‘Systeemvoordeuren’ gekeken hebt. Zie je onderstaand plaatje, en heb je dan in het derde vakje ‘negeren’ staan i.p.v. ‘Open iTunes’?

Bijdrager
    McPim

En is je iTunes versie 12.4.3.1 ?

Bijdrager
    McPim

Dan is er iets obscuurs aan de hand :roll: Ik kom het één keer tegen bij iemand, maar geen antwoord erbij. Zou het dus even niet weten, maar het is geen bekend probleem in ieder geval. Ik kan het hier dan ook niet reproduceren, bij mij werkt het zoals het hoort. Maar daar heb jij niks aan :wink:

Bijdrager
    penseel

Of OS X opnieuw installeren zonder dat uw gegevens worden verwijderd, https://support.apple.com/nl-nl/HT204904

Bijdrager
    McPim

Dat kan, maar iets minder ingrijpend is om eerst een nieuw user account te maken. Werkt het in het nieuwe account wel goed? Dan is er andere software op je Mac die dit probleempje veroorzaakt. In het nieuwe account hetzelfde probleem? Dan kun je penseel’s tip proberen (maar dus niet de schijf wissen :) )

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.