9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    J-P-H

iTunes op externe schijf delen met 2 iPhones

Ik heb mij iTunes-map op de NAS gezet en vervolgens met alt iTunes gestart.
    Werkt als een trein.

Echter, hoe gaat dat met het syncen van 2 iPhones. Mijn eigen iPhone durf ik wel aan de Mac te hangen, maar ik weet niet wat er met de iPhone van mijn vrouw gebeurt als zij ook gebruik maakt van de map op de NAS. Gaat de iPhone toch back-uppen met lokale mappen of met de iTunes op de NAS? :sealed:

Alvast bedankt voor je hulp.

Bijdrager
    Sascha

Heb je het over iTunes op meerdere accounts ?

Met andere woorden: Hebben jij en je vrouw ieder een eigen account op de Mac, en grbuiken jullie dezelfde iTunes-map, maar ieder vanuit zijn eigen account gelinkt ?

Bijdrager
    J-P-H

We gebruiken wel dezelfde account.

Bijdrager
    Sascha

Dan zal dat geen problemen geven, en hetzelfde werken as met jouw iPhone. Hier alleszins niet…

Bijdrager
    J-P-H

Wat bedoel je Sacha? Problemen met iTunes 10?

Bijdrager
    Sascha

Het synchroniseren van je vrouw haar iPhone gaat gewoon werken op de manier zoals met jouw iPhone.

Er wordt voor jouw vrouw haar iPhone een apart backup-bestand aangemaakt, als dat je vraag was…

Bijdrager
    J-P-H

Bedankt.
    Weet je ook toevallig of het adresboek lokaal wordt gesynced, of zit dat stiekem ingebakken in iTunes?

Bijdrager
    Sascha

iTunes leest die gegevens uit van het Adresboek.

Bijdrager
    J-P-H

Adresboek wordt inderdaad netjes lokaal gesynced.
    Dus backup werkt op onze gedeelde iTunes-map die ik op een Lacie Network2 heb staan:lol:

Volgende experiment: gedeelde iPhoto (zodra de nieuwe versie 2011 er is, waar blijft die toch…)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.