12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Segaert

iTunes nummers

nu heb ik net een aangekocht audioboek geript, nadat ik de titels en albums het veranderd van naam, zou ik graag hebben dat de nummering volgens hoofdstuk gaat. ook vind ik de 1-4 voor elk hoofdstuk wat vreemd
    iemand wat tips ?

Geblokkeerd
    Bento

Tips? Ja, een cursus Nederlands. En héél snel!

Bijdrager
    RamonV

De hoofdstukken zijn alfabetisch geordend, dit werk normaal goed omdat je (bijvoorbeeld) eerst 1 hebt en daarna 2. Het probleem met jouw boek is dat ze verschillende namen (hfdstk en hoofdstuk) heeft. als je alle namen veranderd (dus overal hoofdstuk 1, hoofdstuk 2 enzovoort) zou het goed moeten zijn.

btw let niet op Bento, hij is de Grammar Nazi van OMT:wink:

Bijdrager
    KarelWillem

Om te beginnen consequent gaan benoemen.

Niet Hfst en Hoofdstuk.

Dan consequent nummeren.

Dus 01, 02, 03 … 09, 10.

Dan – eventueel nog- op juiste volgorde zetten.

Klik op bestand > cmd-i > verander de nummering

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Voorloopnullen zouden niet nodig moeten zijn om de sorteervolgorde in iTunes goed te krijgen (maar wel weer voor Front Row, mocht je dat nog gebruiken).

Bijdrager
    Nautdeapplefan
    Bento op 04 april 2013

Kan je niet gewoon een keer helpen, inplaats van alleen maar mensen te verbeteren.

Geblokkeerd
    Bento
    Nautdeapplefan op 05 april 2013
    Bento op 04 april 2013

Kan je niet gewoon een keer helpen, inplaats van alleen maar mensen te verbeteren.

Verbeteren is een vorm van helpen. Ik help hier om het taalgebruik te verbeteren. Ik help daarmee alle sukkels die niet op school hebben gezeten of niet hebben opgelet of geen goed onderwijs hebben genoten. Ik ben zeer nobel. Ik heb het beste met de mensheid voor. Als het op deze manier doorgaat met het taalgebruik, is de mensheid binnen dertig jaar niet meer in staat om te communiceren via geschreven taal.

Bijdrager
    Hansi2124

Dat geeft in ieder geval één voordeel: dan zijn we tenminste van jou af!:-D

Bijdrager
    stavos

*snapt meteen waarom Hansi geen mod meer mag zijn*

Bijdrager
    JesseV

Snap je dat nu pas?

Bijdrager
    stavos

Bijdrager
    Segaert

Ik heb zelf nog niets veranderd aan de titels van de delen hoor. de Hfstk. 1.2 enzo waren standaard.

Iedereen bedankt voor de uitleg en Bento ben ik als een tegen gekomen op dit forum zonder advies over mac maar wel over de Nederlandse taal.
    Ik vind persoonlijk dat Bento rechtvaardig verbeterd maar hij kan dit wel op een vriendelijkere manier doen.
    Volgen mij komen de meesten hier wel om hun problemen met hun apple producten op te lossen en niet om steeds gecorrigeerd te worden door iemand.
    Mij kan het niet zo danig veel schelen als iemand z’n komma vergeet als ze een heel erg duidelijke uitleg geven.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.