9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Nick Nack

iTunes, nu is het genoeg!

Nadat ik ineens verrast werd door weer een prachtige Ping knop naast je muziek in iTunes, die je iedere keer perongeluk aanklikt, was ik het zat met de verticale knoppenbalk, Ping knop en lelijke logo.

Instructies voor het verwijderen van de Ping knop naast de naam van de track, het wijzigen van de window features naar normaal horizontaal en het terugplaatsen van het oude vertrouwde iTunes logo.

Sluit iTunes en doe 1 van de volgende instructies als je dat wilt: (Sluit eerst iTunes)

Horizontaal plaatsen van de sluit, minimaliseer en maximaliseer knoppen (zoals het hoort):
    Open Terminal en plak deze code:
    defaults write com.apple.iTunes full-window -1

Verwijderen van de vervelende Ping knop naast de naam van het nummer:
    Open Terminal en plak deze code:
    defaults write com.apple.iTunes hide-ping-dropdown -bool TRUE

Het oude iTunes logo weer terug plaatsen:
    Ga naar je programma’s map en zoek het programma iTunes op.
    Rechtermuisknop op iTunes > Toon pakketinhoud
    Open map Contents > Open map Resources
    Plaats in deze map (Resources) dit bestand, hierna wordt gevraagd of hij mag overschrijven, dat mag inderdaad.
    Dan heb je na een herstart (in en uitloggen) het oude logo terug!

Bijdrager
    Oppie

En nou iTunes _nooit_ meer updaten, want bij elke update ben je dit weer kwijt. Je had natuurlijk ook gewoon iTunes 9 kunnen laten staan…

Bijdrager
    Nick Nack

Vreemd genoeg zijn vele oude modificaties die ik heb gedaan aan iTunes altijd behouden gebleven na updates.

Bijdrager
    Oppie

O.k.; ik heb inderdaad andere ervaringen met e.e.a.
    Nou ja, we zullen het wel merken…

Bijdrager
    JaNiintendo

Thanks.

Bijdrager
    Macosxachist

Mijn inschatting is dat de modificaties aan het plist-bestand (via Terminal) bij een update behouden blijven. Dat nieuwe logo zal haast wel elke keer terugkomen.

Inactief
    Anoniem

Ik vind het zo mooi om te zien dat mensen zich zo druk kunnen maken om een knopje in een programma. Effe serieus mensen, zoek een hobby.

Bijdrager
    Chiel1990

en weet iemand ook al hoe je de genuis-bar terugzet ipv de ping-bar. ik heb om die reden nog niet geüpdatet naar 10.0.1.

Bijdrager
    Nick Nack
    Maikelw op 27 september 2010

Ik vind het zo mooi om te zien dat mensen zich zo druk kunnen maken om een knopje in een programma. Effe serieus mensen, zoek een hobby.

Zegt iemand die zich druk maakt om iemand die zich druk maakt om niks, dan moet je pas een hobby zoeken.

Ben %$^% minimaal een uur per opdracht bezig om bij alle lagen het woordje copy weg te halen. Het zou dus daarom wel handig zijn als je dat uit kunt zetten.

;)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.