3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    skunk daddy

itunes niet automatisch aanvullen

Weet iemand hoe je itunes cd’s die je op je mac hebt staan kan afspelen zonder dat ze in je itunes komen?. Ik bedoel een mp3 cd die op je harde schijf staat. Want zou graag cd’s die ik heb gewoon willen kunnen afspelen in itunes maar wil niet dat je ze dan kan blijven zien.

Geblokkeerd
    Carp

Beetje onduidelijke vraagstelling, bedoel je dat als je een CD bestand afspeelt je dat niet wilt importeren in je bibliotheek? Daarvoor bij ITUNES/VOORKEUREN/GEAVANCEERD/ALGEMEEN het vakje ‘importeer bij afspelen’ uitvinken.

Of bedoel je dat je een CD die je via de Mac afspeeld ook niet automatisch wilt importeren?
    Daarvoor ITUNES/VOORKEUREN/GEAVANCEERD/IMPORTEREN en dan uit het keuzemenu ‘Toon CD’ of ‘CD afspelen’ te kiezen.:wink:

Bijdrager
    Turbanus
    ”skunk

Weet iemand hoe je itunes cd’s die je op je mac hebt staan kan afspelen zonder dat ze in je itunes komen?. Ik bedoel een mp3 cd die op je harde schijf staat. Want zou graag cd’s die ik heb gewoon willen kunnen afspelen in itunes maar wil niet dat je ze dan kan blijven zien.

Dat gaat niet. Je kunt in 2 stappen wel iets anders doen. Eerst, zoals de voorganger al stelde, in de prefs van iTunes uitvinken dat iTunes opent als je een audio-CD plaatst. Daarna een nummer van de audio-cd selekteren en met ?-I even aangeven dat je hem in de QT-player standaard wilt openen. Dan moet het lukken.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.