4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    yamarnez

itunes muziek schenken aan vriend zonder crediet kaart

Heel vreemd, ik heb een tof nummertje geschonken aan een vriend, die zelf geen krediet kaart heeft. Hij heeft de mail gekregen, maar is verplicht bij registratie een kredietkaarnummer op te geven, anders kan hij geen account maken.

Ik heb zitten zoeken en zoeken, maar geen oplossing.

Mocht ik hem bv een iTunes Gift kaart gekocht hebben van 20 Eur, dan had hij een nummer, waarmee hij via redeem song weldegelijk zonder kredietkaart kan registreren. (weet ik van mijnneefje aan wie ik die geschenk gedaan heb.)

Maar het lukt dus niet voor die ene song die ik rechtstreeks gemaild heb naar hem. (waarvoor hij dus geen “redeem nummer” heeft, enkel een link…

help:-(

Bijdrager
    Thijs van Tol

Vertrouw je hem?
    Tik bij hem jou credit card gegevens in, muziek ophalen.
    Verwijder die gegevens en opgelost.

Bijdrager
    error

Dat is raar… want de ontvanger van een iTunes-cadeau zou de mogelijkheid moeten hebben om een iTunes account aan te maken zonder de noodzaak om een creditcard nummer in te voeren.

Zelf heb ik ooit cadeaudeuntjes ontvangen van vrienden uit de UK en US en ik heb gewoon een account kunnen maken in de UK en US winkels zonder creditcard-eis.

Heeft die vriend van jou de juiste stappen ondernomen om het geschenk te verzilveren?

Geblokkeerd
    Anoniem

Zo wou ik een reactie geven op OMT, maar dat kon dus ook niet.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.