8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    iGeysir

itunes music store: vreemd zoekgedrag

al een paar dagen lijkt bij mij de ims vreemd te doen. soms moeizaam verbinding, dan weer geen verbinding.
    vadaag doet ie het prima, maar als ik bovenaan in “search itunes store” het woord “anime” intik, krijg ik meteen de melding “we could not complete your itunes store request; the itunes store is temporarily unavailable. please try again later”. met enig ander zoekwoord (van abba tot zappa) lukt het wel. dat is vervelend want ik ben op zoek naar anime podcasts… :(
    iemand een idee hoe dit kan?

Bijdrager
    madcat

de store werkt goed hierzo, misschien een netwerk probleempje aan jou kant?

Moderator
    Mac Daddy

Ik weet het niet, maar er is gisteren een update iTunes (7.3) uitgekomen? Misschien dat het daarmee verholpen wordt.

Als je 7.3 al hebt, dan heb ik niks gezegd.

Bijdrager
    iGeysir

ik heb 7.3 al en zoals ik al zei: ik kan op alles zoeken, behalve op dat ene woord “anime”; dat is toch raar: zou iemand anders eens op dat woord kunnen zoeken en kijken of het dan wel lukt?
    voor de duidelijkheid: ik zit in de belgische store.

Moderator
    Mac Daddy

Ik had het al in de NL store geprobeerd, maar ook in de BE store kan ik in het podcast deel op anime zoeken.

EDIT: Ik las het verkeerd. Jij hebt gezocht met het zoekvenstertje rechtsboven. Dat werkt bij mij in de BE store niet. NL store wel.

Wat je wel kan doen, is via het menu linksboven in de store naar podcasts gaan en dan powersearch rechts kiezen. Dan krijg ik wel resultaten.

Bijdrager
    iGeysir

inderdaad: als ik de power search gebruik en dan de rubriek podcasts selecteer, lukt het wel!
    toch blijft het vreemd dat het niet in de quick search gaat. :?

Moderator
    Mac Daddy

Ja, dat wel. Nog vreemder dat het alleen die term en alleen in de BE store is.

Andere stores doen het wel. NL, UK, VS. De rest heb ik niet geprobeerd.

Bijdrager
    iGeysir

bedankt in elk geval voor het checken: ik weet nu dat het dus niet iets op mijn computer is dat voor het probleem zorgt. misschien een belgische anti-animemafia?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.