10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    DeXoN

iTunes Music Card

Ik heb een vraagje ivm de iTunes Music Card. Wanneer je deze aankoopt kan je dan ook tv series downloaden?
    [size=9:63efcf289a]DeXoN[/size:63efcf289a]

Bijdrager
    inactiveaccount

“Volgens” mij niet, ik denk dat er wel meer controles plaatsvinden om te achterhalen in welk land je zit. En het is ook wel logisch dat dat gebeurd want elk land heeft weer andere regels/wetten.

Zeker weet ik het niet, maar ik betwijfel of dat dus zal werken.

Inactief
    Anoniem

Als je aan Amerikaanse kaarten kunt geraken kun je daar ook series mee downloaden.

Bijdrager
    bartvanderveer

Je kan ook TV series downloaden, je moet wel een Amerikaans Account hebben. Hoe ze dat bij Apple controleren weet ik niet, maar ik heb het adres van mijn zus in NY gebruikt en haar Credit Card. Misschien is alleen een USA adres voldoende… ?
    Welke serie zoek je ?

Bijdrager
    darh
    ”bartvanderveer”

Je kan ook TV series downloaden, je moet wel een Amerikaans Account hebben. Hoe ze dat bij Apple controleren weet ik niet, maar ik heb het adres van mijn zus in NY gebruikt en haar Credit Card. Misschien is alleen een USA adres voldoende… ?
    Welke serie zoek je ?

Adres is niet genoeg je moet een amerikaanse Credit Card hebben.

En voor de vraag over de kaarten, als je aan amerikaanse versies kan komen kan je ze inderdaad gebruiken om tv show e.d. te kopen.

Inactief
    Anoniem

Turbanus heeft meestal wel van die Amerikaanse iTunes kaarten liggen… kunt het hem even vragen, als je er wilt hebben.

Bijdrager
    iStevie

Als ik Amerikaanse iTunes Cards heb,
    dan kan ik ze toch gebruiken in de belgische Music Store of niet ?
    thx
    Steve

edit :
    blijkbaar kan ik er kopen via de Apple store!
    sturen ze die dan op of krijg je de code via email ?
    iemand al ervaring mee?

Bijdrager
    Turbanus

VS kaarten kun je alles mee aankopen wat er in de vs te koop staat en niet in Noorwegen natuurlijk….:wink:

Bijdrager
    DeXoN

Ik zoek de serie Surface want die kan je dus echt nergens vinden. Zelfs niet op Acquisition!!
    [size=9:6de49d20c2]DeXoN[/size:6de49d20c2]

Bijdrager
    bartvanderveer

Aflevering 1 tot en met 15 uit seizoen 1 van Surface zijn te downloaden via een hyperlink-site in Rusland. Als je perse wilt weten waar dan even een PB.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.