2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    fre202

iTunes multi account?

Hey folks,

ik ben op zoek naar een manier om de iTunes playlist van twee verschillende users op dezelfde computer te syncen zodat ik steeds op beide dezelfde playlists heb. Als ik dus op de ene account nummers toevoeg (zowel door te importeren als via Music Store) zouden deze dus ook moeten verschijnen op de andere. Alle nummers worden bewaard op een externe harde schijf waar beide accounts voledige toegang toe hebben. Enkel de playlist wil dus nog niet mee..

Kent er hier iemand een oplossing voor?

Tx!

Bijdrager
    vanhyfte.johnny

Volgens mij moet het lukken als je op beide accounts zo insteld dat hij de itunes bibliotheek op de externe schijf bij de muziek zet. Als muziek staat op vb. /Externe Schijf/Muziek stel daar dan ook bibliotheek. Beide iTunes gebruiken dan dezelfde files. Iets aanpassen in de ene gaat dan ook door in de andere.

Ga in iTunes naar voorkeuren->geavanceerd->algemeen
    Veranderen locatie map ‘iTunes Music’ naar de map op de externe schijf waar de muziek staat.
    Aangezien beide accounts toegang hebben tot die map kan elke account deze bibliotheek lezen en aanpassingen doorvoeren. Bovendien staat in beide accounts alle muziek.

Veel succes en laat weten als het werkt!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.