24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Q:
    Bijdrager
    jaimykeuh

???Itunes-Msn???

Msn laat niet meer zien welke muziek ik afspeel met Itunes, maar met Windows media player lukt dat wel :?. Vroeger lukte het me ook met Itunes maar sinds ik een nieuwe pc heb…
    Ik heb al een hoop plug ins en scripts enal gedownloadt maar niks werkt:( .

Could somebody help me please?

Bijdrager
    Steff

Op de Windows doos of op de Macintosh?

Bijdrager
    AlphaZel

Je hebt de goede versie van MSN?

Bijdrager
    sypie

In adium zit het ook standaard…

Bijdrager
    jaimykeuh

Ik heb Windows XP Home Edition

Windows Live Messenger 8.1, met de plus er boven op
    Itunes 7.1.1.5
    En windows media player 11, versie 11.0.5721.5145

Niet dat ik weet of je iets bent met die versie, maarja da is maar wa ik krijg als ik op “over Windows media player” klik eh:mrgreen:

Bijdrager
    jaimykeuh

Wat is Adium? :sealed:

Bijdrager
    AlphaZel

Adium is een andere Messenger client voor verschillende IM programma’s

Bijdrager
    972937

Anders effen MSN en iTunes opnieuw installeren.

Bijdrager
    jaimykeuh

Ah, da heb ik dus niet.
    Maar liefst een oplossing waarvoor ik geen nieuw chat program moet gebruiken, ik ben tevreden over MSN :D
    (buiten het Itunes feit natuurlijk)

Bijdrager
    jaimykeuh
    ”Zoolevation”

Maar dan maak ik kans dat al mijn muziek van Itunes af is…?

Bijdrager
    972937

Nope, aan je muziek map komt die niet.
    Alleen aan het programma zelf, dus als je iTunes opnieuw heb geinstalleerd blijf je muziek erin staan.

Bijdrager
    Brent146
    ”jaimykeuh”
    ”Zoolevation”

Dan moet je het even back-uppen(op USB-stick, externe harde schijf, … zetten of een mapje aanmaken waar je niet aankomt en daar alles inzetten.

Off-topic: ik denk dat dit niet aan iTunes ligt maar aan MSN wat van Microsoft is. Dus hoort dit hier niet thuis, maar wel op een windhoos-forum. [size=9:2a4dfef7f2](+ is het nu echt zo belangrijk dat iedereen ziet welk liedje jij bent aan het luisteren?)[/size:2a4dfef7f2]

Alleen aan het programma zelf, dus als je iTunes opnieuw heb geinstalleerd blijf je muziek erin staan.

Als je een applicatie gebruikt om iTunes volledig te verwijderen, gaat dat programma ook de map ‘iTunes'(waar je iTunes-bibliotheek instaat) verwijderen. Dus er is een risico.

Bijdrager
    jaimykeuh
    ”Brent146″
    ”jaimykeuh”
    ”Zoolevation”

Dan moet je het even back-uppen(op USB-stick, externe harde schijf, … zetten of een mapje aanmaken waar je niet aankomt en daar alles inzetten.

Off-topic: ik denk dat dit niet aan iTunes ligt maar aan MSN wat van Microsoft is. Dus hoort dit hier niet thuis, maar wel op een windhoos-forum. [size=9:d2d39c3b2b](+ is het nu echt zo belangrijk dat iedereen ziet welk liedje jij bent aan het luisteren?)[/size:d2d39c3b2b]

Als je een applicatie gebruikt om iTunes volledig te verwijderen, gaat dat programma ook de map ‘iTunes'(waar je iTunes-bibliotheek instaat) verwijderen. Dus er is een risico.

Ja ik weet maarja, zo erg is het nu zeker niet dat ik die vraag op dit forum drop? Had namelijk geen goesting om een account te maken zene op een ander forum waar die vraag meer thuis hoorde.
    En nee zo belangrijk is dat niet, maar wel leuk.
    Soit ik zal het eens proberen van Itunes te verwijderen, maar hoe kan ik misschien zien welke applicatie ik heb?

Bijdrager
    Rickje

Stelletje dommeriken! Deze persoon gebruikt een PC met XP zegt hij en WINDOWS LIVE MESSENGER.

Naja, dat terzijde. Ik wil er niet meer woorden aan vuil maken. Dit staat bij de help van WLMessenger…

Uw contactpersonen kunnen uw muziek niet zien
    Als u informatie over muziek met uw contactpersonen wilt delen, moet u Windows Live Messenger en Windows Media Player zo configureren dat ze kunnen samenwerken.
    Messenger configureren

1. Selecteer Extra en klik vervolgens op Opties.
    2. Klik aan de linkerkant op Algemeen.
    3. Schakel onder Mijn schermnaam het selectievakje De nummers waar ik in Windows Media Player naar luister als persoonlijk bericht laten zien in.
    4. Klik op OK.

Wanneer u Messenger heeft geconfigureerd, moet u Windows Media Player configureren voor gebruik met Messenger.
    Windows Media Player versie 11 configureren

1. Start Windows Media Player.
    2. Klik op Afspelen.
    3. Klik in het menu Invoegtoepassingen op Opties.
    4. Klik in het linkerdeelvenster op Achtergrond.
    5. Selecteer Windows Live Messenger-muziekplugin in het rechterdeelvenster.
    6. Klik op OK.

Voor alle andere versies van Windows Media Player

2. Selecteer Extra en klik vervolgens op Opties.
    3. Klik op Plug-ins.
    6. Klik op OK.

Opmerking

Deze functie is alleen compatibel met Microsoft Windows 2000 of hoger en met Windows Media Player 9 of hoger.

En anders weet ik ’t ook niet hoor.:P

Bijdrager
    VincentBaas

@ Rickje: ik zie duidelijk staan dat het gaat om windows live messenger (daar ben je al achter :wink: ) en iTunes :P

Bijdrager
    jaimykeuh
    ”Rickje”

Stelletje dommeriken! Deze persoon gebruikt een PC met XP zegt hij en WINDOWS LIVE MESSENGER.

Naja, dat terzijde. Ik wil er niet meer woorden aan vuil maken. Dit staat bij de help van WLMessenger…

Uw contactpersonen kunnen uw muziek niet zien
    Als u informatie over muziek met uw contactpersonen wilt delen, moet u Windows Live Messenger en Windows Media Player zo configureren dat ze kunnen samenwerken.
    Messenger configureren

1. Selecteer Extra en klik vervolgens op Opties.
    2. Klik aan de linkerkant op Algemeen.
    3. Schakel onder Mijn schermnaam het selectievakje De nummers waar ik in Windows Media Player naar luister als persoonlijk bericht laten zien in.
    4. Klik op OK.

Wanneer u Messenger heeft geconfigureerd, moet u Windows Media Player configureren voor gebruik met Messenger.
    Windows Media Player versie 11 configureren

2. Klik op Afspelen.
    3. Klik in het menu Invoegtoepassingen op Opties.
    6. Klik op OK.

Voor alle andere versies van Windows Media Player

2. Selecteer Extra en klik vervolgens op Opties.
    3. Klik op Plug-ins.
    6. Klik op OK.

Opmerking

Deze functie is alleen compatibel met Microsoft Windows 2000 of hoger en met Windows Media Player 9 of hoger.

En anders weet ik ’t ook niet hoor.:P

Eum alles is zo als het hier staat…

Bijdrager
    Turbanus

Mag ik er de heren hier op attent maken dat het hier een macosx forum betreft waar we dat systeem an alle daarop draaiende programmas en de bijbehorende Mac-hardware behandelen……. We behandelen geen progjes van derden die op een pc draaien dus.

Bijdrager
    Turbanus

De TS heeft mij zojuist per PB verzekerd dat dit alleen over iTunes onder Windoos gaat. Dus kijk ik toe hoe we ons daaraan houden……:wink:

Bijdrager
    sypie

Het kan natuurlijk zo zijn dat Microsoft in Windows Live Messenger de iTunes functie uitgeschakeld heeft omdat ze willen dat mensen hun eigen WMP gebruiken.

Bijdrager
    petermac

Wat weten wij nou van Windows live messenger? Dat programma bestaat niet eens voor de Mac, hoe kunnen wij jou dan in godsnaam goed helpen…

Bijdrager
    Brent146
    ”sypie”

Het kan natuurlijk zo zijn dat Microsoft in Windows Live Messenger de iTunes functie uitgeschakeld heeft omdat ze willen dat mensen hun eigen WMP gebruiken.

Ik heb de vraag of het eerder al is gelukt met Windows Live dinges om je nummer te weergeven?

Bijdrager
    LEXY
    ”Turbanus”

De TS heeft mij zojuist per PB verzekerd dat dit alleen over iTunes onder Windoos gaat. Dus kijk ik toe hoe we ons daaraan houden……:wink:

Maar die nummerweergave zit in die Windows messenger, dus ook de fout.

Bijdrager
    sypie

Juist, daar ga je al. Windows messenger is net iets anders gemaakt dan het nieuwe WIndows Live Messenger.

Als de TS niet zoekt dan moet iemand anders het maar doen.

In dit topic is er ook iemand die met hetzelfde probleem zat. Dat is opgelost dus lezen maar..

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.