12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

itunes movie's

als ik een film in itunes kijk loopt het beeld niet synchroon met het geluid, hoe langer ik kijk hoe meer het verschilt,
    en graag tips voor het converteren!!!!! doe het nu van dvd naar vlc naar handbrake, werkt wel maar duurt erg lang?

Bijdrager
    KarelWillem

Waarom niet rechtstreeks van DVD naar Handbrake?
    Wat doet VLC daar tussen?

Inactief
    Anoniem

ik blijf steeds een error krijgen, “could not get a decoded picture”
    heb pas die politie serrie Life geprobeert van de hele box werkt dat met 1 dvd, en dat werkte wel goed.
    ben ik dan de enige die dat heb?

Bijdrager
    Rickje

Software als Ripit gebruiken om het goed op je mac te zetten en dan met Handbrake converteren.

Inactief
    Anoniem

zit nu nog op een windows machine, werkt dat dan ook?

Bijdrager
    Rickje

Euhh, Handbrake werkt op Windows weet ik, Ripit niet denk ik. Je kunt proberen software te zoeken voor Windows om DVD’s te rippen en dan vervolgens Handbrake te gebruiken, danwel direct vanuit je Rip-programma converteren, mits dat wordt ondersteund. Good luck!

Inactief
    Anoniem

oke thanks, das alleen de pest in vlc werkt alles perfect, maar na het handbrake’n verloopt t geluid…

Bijdrager
    Rickje

Ho, ho! Ik weet natuurlijk niet 100% zeker of het op deze manier helemaal goed gaat. Je zou ook andere converteer-software dan Handbrake kunnen proberen, wie weet werkt dat ook gewoon!

Bijdrager
    Rien55

Hoi,

ik gebruik sinds een paar weken iVI – iTunes Video Importer Pro -. Deze gebruik voor een deel dezelfde routines als Handbrake maar kan nog veel meer aan. Tot nu toe werkt het naar alle tevredenheid. Wie weet is het ook iets voor jou.

Inactief
    Anoniem

heb ik naar gekeken werkt volgens mij alleen op Mac, maar bedankt.

Moderator
    Pete.Z

Topic staat verkeerd, graag opletten waar je plaatst.

Bijdrager
    KarelWillem

Het is ook wel handig om direct te melden dat je met Windows werkt.

Want in feite gaat dit probleem voorbij de opzet van dit forum.

Het is in dit geval toch vooral een Windows-conversie probleem.
    Dus zul je eerder een antwoord vinden op een Windows-forum.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.